Kategori: Liseli

Zevk Almanızı Sağlayacak Porno Videoları

Kaliteli bir şekilde erotik video izlemek isterseniz sizler için bu adres oluşturulmuş durumdadır. Kaliteli bir şekilde videoların yer aldığı bu adres çoğu kişi tarafından kullanılmakta ve de tercih edilmektedir. Siz de kendinize göre en uygun şekilde olan videoları tercih etmek ve de izlemek isterseniz o zaman hemen burada bulunan sex izle filmlerinin yer aldığı web adresini tercih edebilirsiniz. Farklılığı ve de özel şekilde video deneyimini tercih etmek, bu durumdan da memnun kalmak arzunuz, isteğiniz varsa o zaman her daim buradaki web adresini tercih ederek kısa süre içerisinde de alacağınız haz, zevk miktarını katlayabilirsiniz. Özel şekilde olan porno filmlerini buradaki web adresi aracılığı ile rahatlıkla izleyerek maksimum seviyede de zevk alabilirsiniz. Birbirinden güzel ve de kaliteli filmlerin yer aldığı web adresine giriş yapabileceğiniz gibi isterseniz de bu videoları mobil cihazınızdan da izleyebilirsiniz. Böylelikle sizler için porno izle videoları da buraya eklenmiştir. Kendinize göre en ideal şekilde olan videoları rahat şekilde tercih edebilirsiniz.

Ankara Balgat Eskort Bayanlar Ve Ankara Eskort Bayanlar

Her zaman insanlar düz bir hayat yaşıyor. Oysa ki insanların hayatında bir renk olsa herkes çok daha mutlu bir hayat yaşayacaktır ama o rengi bulma konusunda ne yazık ki herkes başarısızdır. Bu nedenle de öncelikle sizler de monoton hayatlardan monoton cinsel birlikteliklerden sıkılıyorsanız ve hayatınıza neşe katacak bir renge ihtiyaç balgat escort duyuyorsanız o zaman mutlaka sizler de Balgat Escort Bayan ile tanışmalısınız. Burada birbirinden güzel ve birbirinden zeki pek çok kadın var ve her birinin de hassas noktası sizlersiniz. Her biri cinsel anlamda bir şeyler yaşamaya ve yeniliklere açıklar. Fikir yapıları olarak sizlerin düşüncelerine uyum sağlayabilen bu yalnız kadınların gece boyunca sizleri memnun ve mutlu etmesini istemez misiniz? Sadece tek yapmanız gereken bu kadınlara ulaşmak ve onlar ile bu kaçamak gecede bir ankara escort araya gelmek istediğinizi söylemektir. Zaten bu Ankara Escort Bayan her zaman hazır ve bakımlı bir şekilde sizleri beklemektedir. Yani tek bir telefonunuz bu bayanlar için yeterli oluyor ve sizlere her şeyi sunuyor.

Sıradanlıktan Uzak Birliktelikleri Escort Yeliz ile Gerçekleştirin

Sıradan birlikteliklerden çok öte bir şekilde birliktelik gerçekleştirmek, bundan da zevk almak isteyen birisiyseniz ben her zaman burada sizinle birlikte olmak için elimden geleni yapacağım. Hayatınız boyunca unutamayacağınız ve de aklınızdan çıkmayacak bir şekilde birliktelik, görüşme yapmak isteyen birisiyseniz ben Kızılay Escort hatununuz olarak her zaman burada bulunuyorum. Hiçbir zaman ve de hiçbir yerde görmediğiniz, fakat gerçekleştirmek istediğiniz birlikteliklerden birisini ikimiz burada gerçekleştirebilir ve de bundan zevk alabiliriz. Aklınızdan bir an olsun çıkmayacak birlikteliklerden birisini gerçekleştirmek için 25 yaşında genç bir Escort Eryaman bayan olarak burada bulunuyorum. Aynı zamanda da 1.72 boyumun ve de 53 kilomun olduğunu da sizlere söylemek isterim. Sıradan birlikteliklerden daha da farklı ve de daha özel bir şekilde beraberlik geçekleştirebileceğimizden de emin olabilirsiniz. Böylesine özel ve de böylesine farklı bir şekilde Keçiören Escort birlikteliği gerçekleştirmek isterseniz ben her zaman burada sizinle eşsiz bir şekilde birlikteliklerden birisini yapmak için her zaman hazırda bekliyor olacağımı da direkt olarak buradan sizlere söylemek isterim.

Kaliteli Seksi Escort Çilek

Malum, kalite ucuza alınan bir şey değil ve zevke de paha biçmek doğru değil diye düşünüyorum. Benimle aynı düşüncedeyseniz, siz de bana hak vereceksiniz biliyorum. Sağlıklı ve kaliteli yaşamayı seven bir Ataköy Escort bayan olarak, temizlik ve sağlığa çok önem veririm. Bu nedenle siz elit beyleri de aynı şekilde Bakırköy Escort görüşme içinde özenli olmaya davet ederim. İşimde ön sevişmeye önem veririm. Hazırlanmadan, bedenlerin birbirine alışmasını sağlamadan yapılan seksler hiç bana göre değil. Biraz birbirimize alışmamız, öpüşmemiz de gerek diye düşünüyorum. Her türlü seks fantezisine açığım ama bunlar sırasında da sertlikten hoşlanmıyorum. Kaba erkeği hiçbir kadın sevmez, lütfen bunu unutmayın. Biraz daha sakin ve kibar olun. Ben zaten, seks sırasında sizlerin isteklerini önemser, ona uygun hareket ederim. Sonuç olarak sizi mutlu etmek için burada bulunuyorum. Ama bana para ödemeniz demek, benim sahibim olduğunuz anlamına gelmiyor, biraz saygı beklemek benim de hakkım diye düşünüyorum. Ben gece görüşme yapan bir şirinevler escort bayanım. Gündüzleri arayan beylerin tekliflerini kabul etmiyorum.

azgın kızıl

Her insanın hayatında önemli etkiler bırakan ve bundan dolayı unutulmaz olan insanlar olmuştur. Bu insanlar o denli etkiler bırakırlar ki bazen üzerimizde yaşam yollarımızı ayırsa da biliriz ki son nefesimizi verene dek aklımızda ve hayallerimizde yaşamaya devam edecekler. Ben henüz yirmi beş yaşımdayım ve yeni hayata atılıyorum ama daha şimdiden benim için asla unutulmayacak deneyimler yaşatmış böyle bir insan var hayatımda. Artık birbirimizden haber alamıyor olsak da, üniversitenin ilk yıllarında ki kız arkadaşım Selin. Her ikimizde cinselliği birbirimizin bedenlerini keşfederek tanımıştık. Benim ilk aşkım değildi ama cinselliği yaşadığım ve bugüne dek en fazla tatmini de yaşadığım insandı. Üniversitenin hayatımızın ilk aylarında tanışmış ve bundan birkaç ay sonra çıkmaya başlamıştık. Karadenizli idi ve İstanbul’da kendisinden büyük bir kuzeni ile birlikte kalıyordu. İnsan onu ilk gördüğünde, omuzlarına kadar gelen kızıl kıvırcık saçları, iri yeşil gözleri, dolgun dudakları ve sımsıkı vücudu ile sadece bir tek şey hissedebilirdi, tutku. Beni de ilk tanıştığımız andan itibaren bu güçlü kadınsılığı ile cezp etmişti. İlişkimiz zaman içinde cinselliği de yaşamaya başlamamızla son sürat ilerliyordu. İlişkimizin üçüncü ayından itibaren birlikte olmaya başlamış ve gençliğimizin de verdiği enerji ile en ateşli ve tutkulu anılarımızı yaşar olmuştuk. Derslerin biraz da olsa gevşediği bahar ayları geldiğinde içimizdeki heyecanlar da doğanın çağrısına uymadan edemezdi elbette. Yoklama zorunluluğu olmayan bir ders zamanı kantinde arkadaşlarla oturmuş havadan sudan bir muhabbet yapıyorduk. Öğlene dek oyalanıp sonra kızlarla beraber bir arkadaşın evine gidip takılacaktık. Oldukça sıradan sayılabilecek bir gündü aslında. Bir yarım saat geçmeden Selin ve bir arkadaşı da yanımıza geldi. Birkaç dakika sonra Selin bana dolaplara gidip notları bırakacağını benim de onunla gelip gelemeyeceğimi sordu. Ben de kendi kitaplarımı bırakırım diyerek beraber kantinden çıkıp el ele temel bilim binasına yürürken, yüzünü bana çevirmeden alçak sesle ‘ Sevişelim…’ dedi. Tabii o ana dek aklımda olmasa da, bir anda tüm bedenimin titremesi ile arzu damarlarımı doldurdu. Tek bir sözcükle onunla hemen orada bile sevişme fikri gözümün önünden ayrılmaz oldu: —Bize gidebiliriz istersen? —Hayır, hemen istiyorum, okulda bir yerlerde hem de, lütfen! Henüz om dokuz yaşında olan benim için bu uyanıkken görülen bir rüya gibiydi. Heyecanı ve korkuyu beraber hissetmeye başlamıştım bile. Avluyu geçip dolapların olduğu temel bilim binasına girince önce içgüdüsel olarak daha tenha olan alt katlara yöneldik ikimiz de. Sanırı o an ikimizin de aklından ders zamanları çok kullanılmayan öğrenci tuvaletleri geçiyordu. Ben olabildiğince doğal görünüp dikkat çekmemeye çalışırken koridorun sonundan döndüğümüz anda Selin hiç beklemediğim bir hareket yapıp elini önüme götürdü ve aletimi avuçlayıverdi. Pantolonumun üzerinden taşaklarımı okşuyor, yumuşak nazik hareketlerle sıkıyordu arada. İyice şaşırmıştım. Koridor bomboştu aslında. Elini aletimden çekmeden: —Daha rahat bir yer bulalım, lütfen… Deyince eli hala önümde birkaç adım attık ve erkekler tuvaletinin önüne geldiğimizde: —Ne dersin? Diye sormamla beraber: —Evet, ama önce sen bir gir bakalım, eğer kimse yoksa beni çağırırsın. Dedi ve ben hemen içeri girdim. İçerde gerçekten kimse yoktu ve Selin’i elinden tutarak cama en yakın kabine sürükledim. Kapıyı arkamızdan kapatınca ikimiz de kalp atışlarımızı duyabiliyorduk adeta. Ben hemen dudaklarına yapışıp doyasıya öpmek isterken, Selin beni durdurdu ve ellerimi iki yanıma doğru uzattı ve hemen pantolonumu çözdü kendi elleri ile. Sonra durup gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Gözlerimin içine bakarak düğmeleri açtı. Bir elimi alıp yuvarlak ateş gibi göğsünün üstüne koydu ve ben daha sutyenini indirmeden üzerinden okşamaya başladım. O da diğer eli ile şortumu da indirip zaten dakikalardır uyanmış nabız gibi atan aleti sıvazlamaya başladı. Ben artık iyice hareketlenmiş, heyecandan uçları fıstık kadar olmuş göğüslerini yoğuruyordum adeta. Selin başını arkaya atmış: —Immm! Aşkım, ellerin çok sıcak. Hadi sev onları, öp okşa hadi! Diye inliyordu. Bulunduğumuz ortam, yaşadığımız heyecan her şeyi birkaç kat daha tutkulu hale getiriyordu. Başımı memelerinin arasına gömmüş ikisini de sırayla emiyor, uçlarını ısırıyor, dilimle durmaksızın darbeler indiriyordum. Aşağı çektiğim sutyenden tamamen kurtulmak için ellerimi kopçalara uzatmıştım ki Selin o daracık kabinde zorlanarak dizlerini kırdı ve deminden beri elinde olan aletin ucuna bir öpücük kondurdu. Gözlerini yukarı dikip benden ayırmadan iyice aşağı inip taşaklarımı teker teker ağzına alıp emmeye başladı. Dilini iki taşağımın birleştiği hatta gezdirip ucuyla darbeler indiriyor, bir yandan da gene gözlerimin içine bakarak tükürdüğü eliyle bana otuz bir çektiriyordu. Nabız gibi atan aletimle yeterince oynadığına inanınca ellerini kalçalarıma koyarak organımı dolgun dudakları ile çevreledi ve ağzından içeri dilinin üzerinde kaydırdı. Daha önce de oral yapmayı severdi ama o gün bambaşka bir haldeydik. Sanki sevişen o ve ben değil yabancı iki insandı ve biz onları izliyorduk. Dudakları ile aletimin başını kavrayıp, gövdesini alabildiği kadar ağzının içine alıp içine çekiyordu. Usulca inlemeleri ve bakışları beni çıldırtıyordu geçen her saniye. Aniden geriye çekildi ve hızla ayağa kalkıp sırtını bana dönüverdi. Kollarını iki yandaki duvarlara uzatıp belini daracık kabinin izin verdiği kadar büktü ve harika kalçaları çıkıverdi hemen önümde. Bir saniye yitirmeden önüne uzanıp düğmelerini çözmeye başladım. İki yanından tuttuğum kotunu indirmeye çabalarken(inanın anlatıldığından zor) bir yılan gibi kıvrılıp işimi kolaylaştırıyor ama hemen önümde selamda duran arkadaşım her hareketi ile bembeyaz kalçalarının arasına değip başımı döndürüyordu. Kotunu belinden sıyırınca karşımda beyaz gömleğinin hemen altında gözümü alan şarap rengi tangası duruyordu. O an kalçasını iyice geriye yasladı ve başını arkaya çevirip vücudunu iyice gererek: —Şimdi benim için kaldırdığın o aleti eline al ve hemen ait olduğu yere sok! Hadi! Hemen! Daha başını döndüremeden elimi önüne uzatıp çoktan ıskanmış kadınlığını okşamaya başladım. Yeni açılmış güle benzeyen pespembe dudaklarını aralayıp, en tepede birleştikleri o hassa noktaya parmağımı koydum. Selin’in en çok zevk aldığı noktalardan birisi idi. Bir yandan çamaşırı kenara çekiştirip aletimle ıslak kadınlığını fırçalıyor, bir yandan da diğer elimin parmakları arasına aldığım iyice şişmiş bızırıyla oynuyordum. Artık kıpkırmızı olmuş aletimi iyice sulanmış şeftalisinin girişine değdirince başını sallamaya başladı ve: —Aşkım benim, sonunda düzeceksin beni. Günlerdir bu anı bekliyorum. O muhteşem organını içimde gezdireceksin! Şimdi! Aniden bastır Evveet! O anda sertçe içine girivermiştim. Gözlerimin hemen önünde erkekliğim körpe bir kısrak gibi kıvranan sevgilimin kalçaları arasında kayboluvermişti. —Ohhh! Çok güzel. Sokmaya başla durma ne olur, hadi erkeğim hadi! Bembeyaz kalçaları sıcacıktı. Ellerimle bu yuvarlakları yoğururken kemik gibi olmuş aletimle aşkımın en derinlerine darbeler indiriyordum. Her vuruşumla zaten daracık olan kabinin duvarlarından kendini iterek kalçalarını bana yaslıyordu. Avuçlarımın kırmızı izler bıraktığı kalçalarını her yükselttiğinde kendi kadınlık suları ile parlayan aletimi görerek iyice azıyordum: —Durma sok! İçimdesin işte sonunda. Evet, bastır! Geçir bana! Ohhh, ohhh! Mutlu et, düz beni! Artık omuzlarından tutmuş her seferinde en derinlerine kadar gidiyordum. Aletimi benim için yanan sıcacık mabedinin en dibine dayadıkça en sonunda elini aşağıdan uzatıp taşaklarımı sıvazlamaya başladı. Bu noktadan sonra adeta kendimi kaybetmiştim. Alnımdan damlayan ter damlaları Selin’in kalçalarına, sırtına damlıyordu. Artık ritmimizi bulmuştuk. Benim ellerim onun incecik belinde, onun bir eli benim aletimi okşarken diğeri kapıya dayanmış, çiftleşen hayvanlar gibi kendimizden geçmiştik. —Harika sevgilim, harika! Geçir, köküne kadar eveeet! Öyle işte. Hadi erkeğim mahvet beni. Taşaklarını da sok! Senin kadınınım ben sadece! Saniyeler geçiyor, bu sözleri beni darmadağın ediyordu adeta. Artık nerede olduğumuzu unutmuştuk adeta. İyice dolmuştum, her an boşalabilirdim artık: —Aşkım boşalıcam artık dayanamıyorum Selin! Diye inledim ve o anda da oluk oluk içimde ne varsa Selinin en derinlerine fışkırtmaya başladım. Sanki yer ayaklarımın altından çekiliyordu. Selin kendini kaybetmiş titriyor: —Ohhhh. Boşalt. Ohhh! Beni hamile bırakmanı istiyorum. Harikasın sevgilim. Spermlerini içime akıt. Dölle beni! Ben de boşalıyorum hayatım. Offf… Evet, oluyor boşalıyorummm. Yetiştim sana geliyorum. Ohh, ohh, off harikasın aşkım! Sanırım birkaç Dakka orada öylece kalakaldık. Nasıl toparlandık hatırlamıyorum ama o günün kalanından tek hatırladığım sevgilimin en sonunda bana hediye ettiği öpücük ve bir an önce eve gidip onu bu sefer yüksek sesle bağırta bağırta becermek isteğimdi. Rüya gibi bir kızdı, ben onu nasıl unutabilirim ki… [email protected]
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Tazecik Kuzenimi Götünden Siktim

(arkadaşlar öncelikle hikayemde isimleri ve şehri farklı tutuyorum çünkü tamamen gerçektir ne olur ne olmaz) kuzenim büşrayı bebekliğinden beri görmemiştim ailesinin yıllar sonra aydına taşınmasıyla gördüm o zamanlar ben 18 imde tam fırlama çağımdaydım düzenli bir ilişkim ve sex hayatımda vardı ancak insan oğlu işde bazen farklı bi heyecan arıyo neyse hikayem döneyim kuzenim esmer güzeli vücudu ne zayıf ne kilolu bi durumdaydı cok iyiydi ilk basta pek ilgilenmemiştim taki bir gün yanıma mini şortla oturup yaklaşana kadar meğer benden hoşlanıyormuş onada hak vermek gerek ne arkası var ne tandııgı biri tek tanıdıgı kişi benim neyse benim odada ben bilgisayrada takılırken yanıma oturdu benim gözün biri bacakları süzüyo tabi çaktırmadan sonra bi şakalaşma muhabbetine derken aniden öpüşmeye başladık biri gelir diye toparlandık sonra bir iki gün sonra bizi evde yanlız bıraktılar bizimkilerin bir işi cıkmıstı bende nasılsa her fırsatta orasını burasını elliyorum kimse yokken bişey olurmu diyordum annemler evden cıktıgı gibi yapıştım dudağına tabi oda dururmu ben tamam bu gelir dedim yatırdım yatağa bacak arasına sokmuyo bacaklarını büzüyo zorla yapıştım amının olduğu bölgeye bu beni itti suratını astı sanki cok kötü bişey olmus daha önce bi bok yemiyormusuz gibi neyse baktım basolmuyo aldım dayımlara bıraktım ertesi gün yine bize geldi yanımdanda ayrılmıyo hale bak neyse bu bana bişeyler yaptırmata çalısıyo yapmadıgımda aklınca tehdit ediyo halamlara söylerim dayınlara söylerim diye ilk tırstım sonra baktım böyle başolmaz git kime ne söylüyorsan söyle bundan sonra senle işim olmaz dedim diyemedi tabi kimseye arkadaşlar ortlama 1 ay hiç konusmadım bigün ufaktan konusmaya basladık hatasınıda anlamış tabi bu normal bana artık evde yanız kaldık yine yakınlastım tabi ben buna o kadar tecrubeme karsın kapalı o amının yumusaklığını hissettim bir an boşaldım banoya kostum yıkandım o ne oldu ne oldu derken dedim bi gün acık sürtüneyim diye bu bozarsan beni almak zorunda kalırsın nutuklarında ben arkaya sürtüncem ya dedim tamam ama bakmıcan dedi ben avni tamam dedim direk yan yatıyoruz yerde abi sürtünüyorum sürtünüyorum tamam alet taş gibi ama bişey anlamıyorum o kalçalar taş gibi ufakda değiller çıldırıyorum dedim buna krem le kaydırsam olurmu aşşa yukarı zaten dedim ilk yok desede bi kaç ısrarımdan snra tamam dedi ben iki sürtündüm 3 sürtündüm artık kafayı deliğe zorluyorum girmiyo cıldırıcam aradan yarım saat gecti yeter bu kadar dedi toparladındık ürkütmiyeyim diye snra birgün benden bişey istedi bende tamam ama yine gecenkinden isterim dedim tamam dedi ama yüz üstü yatıcan buzek yok deme buna dedim gülerek tamam dedi tekrar ogün geldi kremi bol bol sürdüm sürtündün bi kaç dakika sonra o körpe kuzenimin anüsünü cok iyi bir şekilde hissetim altımdan kaçmak istedi ilk mümkünmü ağırlımığımı verdim yükledim cok iyisin harikasın diyerek yaklasık o daracık götünde 10 15 dakika gidip geldim o yeter bırak diye diye en son boşaldım geçti ağlamaya yanımda bende bi sigara yaktım 1 yıl boyunca aralıksız 2 günde bir 3 günde bir siktim şimdi erkek arkasından baskasına vermiyo olsun gelir yine yaşım 26 o kadar yıl geçti ama yine arada yaklaşıyoruz basımdan gecenleri aralıklarla paylaşıcam sizinle

Öyle siktim ki

Adim enes okulda esra diye orosbu vardı Bide hoca vardi adi berna esrayi beni bide bizim berkeyi hoca çagırdı hocanin Odasina gittik hoca kapiyi kilitledi Biz noldu dedik hocayla esra soyundu Bize soyun dediler berkeyle bende soyunduk sevismeye basladik ben esrayi siktim biz baska yere gittik berke hocayla Sex yapıyordu hoca azgindi berkenin yarak büyüktü hoca yaladı bizim tasimiz 20ysi berke döl akitti hocayaHoca dölü yaladı ikisi öpüştü berke hocanin ayaklarindan amindan götten dudaktan öptu amini yaladi memelerini yalamaya başladı hocayı sonraben enes Döl akittim hoca hamile kaldı.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

sarışın tecavüzü

Ben lise 3e giden kendi halinde istanbulda oturan orta halli bir ailenin kızıyım.okula gittiğim zaman canım sıkılıyordu.o yüzden de okula gitmek hiç mi hiç istemiyordum.herkes üniversiteye hazırlanıyoruz diye parayla torpille rapor alıyordu.ama hiç birini hazırlık filan yaptığı yoktu sağda,solda fink atıyorlardı.okulda ise össye hazırlık diye etüt olurdu.kimse dinlemez ve gelmezdi.ben sıkıldığımı bile bile yine birgün okula gittim.okulda savaş hoca diye bir hocamız vardı.sanki hissediyodum.beni gördüğü zaman gözlerinin içi gülüyordu.bende öğrencisi olduğum için kendimi mutlu bir çocuk olarak görüyordum.çok iyi niyetli bir hoca olarak görüyordum.yine birgün okula gittim okulda o gün için bir gezi olduğu söyleniyordu.savaş hocayı gördüm gezinin olup olmayacağını sordum.o da yarım saat içinde çıkılacak dedi.istersen benim arabamda yer var gel dedi.bende tamam peki hocam dedim.o gün okulda herkes serbest kıyafetle geldi.savaş hocanın deniz mavisi güzel bir golfu vardı.bindik biz biraz hızlı gideriz durup birşeyler içelim dedi.bende tamam dedim.sahilyolunda bir çay bahçesinde otrup bir şeyler içtik.kağıt helvası yedik.bana savaş gül aldı.daha sonra emirgan korusuna gittik.ama bizim okul belgrata gidecekti.boş bir agaç altına kilim filan serdik etraf çok ıssız böyle olduğu gibide kimselerde yoktu.savaş hocayla oturduk.bana senden hoşlanıyorum dedi.bende nasıl olur hocam dedim.giydiğim eteğin arkasından okşamaya başladı ve elini götüme sokuyordu.işaret parmağı ile götüme sokup çıkardı.canım çok yanıyordu.ağlama bahanesiyle hocam wcye gitmem lazım dedim.ileride ufak bir kulube tuvalet idi.ağlayarak gittim.çok korkmuştum.eteğimi indirip tuvaletimi tam yapıyordum ki savaş kapıyı kırarak içeri girdi.azgın bir boğa gibiydi.beni çırılçıplak soyup çimene yatırdı.üstüme çıktı korkma kızım seninle evleniriz dedi artık yapa bileceğim hiçbirşey yoktu.kendimi teslim ettim.cinsel organını çıkartıp ağzıma zorla soktu.adeta bir dondurma gibi yalatmaya başlamıştı.bende artık ona inanmış güvenmiş zevk almaya başlamaştım.sonra penisini vücudumda sokabileceği götüme heryere sokmuştu.iki üç saat ilişkiye girdik.bende ne yapacağımı bilmiyordum.artık okula savaş için gidiyordum.savaş beni okulda nerede görse tenha bir yere gidiyor ve ilişkiye giriyorduk.bir akşam evde oturuken midem bulandı başım döndü.çok korkmuştum sabaha kadar uyuyamadım.sabahleyin çaktımadan doktara gittim.ilk önce kan testleri ve çeşitli tahliller yaptılar aklıma gelen başıma geldi iki aylık hamileydim.hemen telefona sarılıp savaşı aradım.tamam bakar hallederiz dedi.ertesi gün buluştuk.savaş beni öğlen mecdiyeköyde bir kürtajcıya götürdü.çocuğu aldırdık.üstümüzden büyük bir yük kalkmıştı.derin bir nefes aldık.ünivesiteyi kazanamadım.ev kızı oldum.savaşla ilişkim halen daha devam ediyor.evlenmeyi düşünüyoruz…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

okulun memuru

|ben 14 yaşında bir öğrenciyim güzel bir okulda okuyorum ama okuldan daha güzel olan bi şey var o da okulun memuru bigün okulda nöbetçi olmuştum nöbetçi olduğum yer hemen memurun önündeydi bir sürü dosya taşıyıp duruyordum bir an memur beni yanına çağırdı o arada o fotokopi çekerken ben onun götüne bakıyordum döndüğümde beni fark etmiş olmalı ki benimle gel diye seslendi daha sonra beni bir arabaya bindirdi nereye gidiyoruz diye sorduğumda kes sesini diye bağırdı ben o anda korktum fakat bi evin önünde durunca ben niyetini anlamıştım daha sonra içeri girdik bana burda bekle dedi bende ordaki kanepeye oturup bekledim içerden memurun bağırışları geliyordu içeri daldığımda amcığını okşuyordu bana buraya gel dedi bende gittim üstümdeki ceketi çıkardı daha sonra fermuarımı açıp elini içeri soktu başladı sikimi yalamaya ben onu saçlarından yukarı kaldırıp deli gibi öpmeye başladım bu arada da götünü elliyordum daha sonra tekrar aşağı indirip sikimi yalatmaya başladımbenim ki artık iyice kalkmıştı bende onun amcığını yalamaya başladım o kadar güzeldi ki iyice yaladıktan sonra bana bekle dedi öbür odaya gitti ve birini aradı ben iyice azmıştım ama o biriyle konuşuyordu yanıma geldi ve yine öpüştük ve bana bekle dedi bi an kapı çaldı ben o an öyleazmıştım ki kapının çalması beni rahatsız bile etmedi ve bir kadının geldiğini gördüm odayı girdiler ve birbirlerin öpmeye başladılar bende sikimi çıkardım ve 31 çekmeye başladım memur kızın amcığını yalamaya başladı kızda domalmışken benim sikimi yalamaya başladı bende onun göğüslerini elledim daha sonra memurun götüne sokmaya başladım öbür kızında heryerini okşuyordum memura sokarken o kadar zevklendim ki sikimi çıkarttım ve onun suratına boşaldım ve öbür kızı aldım ve ona sokmaya başladım daha sonra son kez memura bi kere daha sokup bitidik sonra memur ve ben giyindik kızda tabi kız gitmeden bi kere daha öptüm ve memurlada okula gidene kadar her yerde seviştik daha sonra ben nöbetçiliğime o da işine devam etti artık ne zaman boş dersim olsa onun evine gidiyoruz…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

okul gezisinde sikiş

Merhaba ben ahmet ankara’da oturuyorum yaşım 14 8 sınıftayım 1.75 boyunda 68 kiloyum bizim sınıfta selin diye bir kız vardı 1.68 boyunda 65 kilo cok güzel bir kızdı benle aynı yasta ama kızda bir göt var aynı pornocu kadınlar gibi süperdir o zamana kadar sadece bir kız sikmistim ama o kızı hep dikmek istiyordum bir gün antalyaya gezi vardı sınıftaki çoğu kişi katılmiştı bende gezinin olacağı gün biraz geç kalktım tam otobüs kalkarken yetistim önde her yer doluydu arkada 1 yer boştu selin ve özge vardı oturakirmiyim dedi 2 side evet dedi ve oturdum sonra geziden felan sohbet açıldı acaba nasıl felan olacak diye sonra ben elimi selinin omzuna attım bende bütün okul gibi onu sikmek istiyordum sarışın fiziği düzgün kocaman götü olan kızdı sonra dedim yol beni tutuyoda kucagına yatabilirmiyim dedim tmm dedi sonra aradan az bi zaman sonra götünu kalçalar ini eklemeye başladım o da zevk aldı sonra pantolonunun fermuarını açtım dur burada yapmayalım dedi sadece elleyecem dedim birşey yapmicam sonra açtım elledim ve biraz parmakladım hafif bi çığlık attı neyse kimse duymadı özge hariç o çığlık atınca benim ki iyice kalktı özge görüyodu amtalyaya varınca beni de sikermisin dedi kabul ettik ondan sonra antalyaya varınca herkes iki kisilik odalarda kalıyordu özge ile selin aynı odadaydı gece anlastıgımiz gibi odaya gittim gizlice kapıyı açtılar ikisinde de mini etek vardı neyse içeri girdim ilk basta söz verdiğimiz gibi özgeyle bi opüstuk o biraz kilpluydu kafam gibi meme vardı biraz yaladım etegıni indirdin şeklinde o ara dayanayıp geldi sonra ikisinin amınıda sıra sıra yaladım sonra özgeceye dikimi yalattırıyodun selinlede öpüsüyodum öpüşürken bi anda söleyemedim ve özgenin ağzına bosaldım sonra selin bozuktu amından silmeye başladım o da ah oh diye bagırıyordu bende bi yandan özgenin amini götünü parmaklıyodum onlar cıglik arttıkça ben daha çok zevke gelip hızlaniodum tam bosalacakken amından çıkardım ve götünün üzerine bosaldim sonra özgeye geçtim ve konuda götünden silmeye başladım sonra amina geçtim özgenin o arada selinle öpüsüyodum bir daha bosalacaktım bu sefer özgenin götünden cıkarmayıp içine bosaldim sonra hadi özge dedim senide siktim söz verdiğimiz gibi o da sonra gitti dus almaya gitti özge gece 1 de girmiştim zaten onların odasına özge düş almaya gittiğinde saat 4 olmuştu sonra şeklini ayağa kaldırdım ayakta amına sokmaya başladım bacağını omzuna koymuştum bu pozisyondan çok zevk almıştım bide o ara öpüsüyodum çok fenaydı sonra yatağa yatırdım ve yüz üstü yatirmistim götünü sikmeye başladım ve tam bosalacagım sırada cıkardım ve götünün üzerine bosaldim ben 4 şeklinde 2 sefer bosalmıstı tam selinle dışa girecez özge çıktı ben düş almadim dedi beni nolyr biraz daha sik zevk alamadım yeterince dedi sonra tamam dedim ve amini silmeye başladım iyice bi sikerken özge bir anda boşaldı sonra bende özgeye 31 çektirerek kendimi bosalttırdım çok güzel çekiyordu saat 5 olmuştu hemen dışa girdik 3 ümüz dustada biraz daha sevistik sonra saat 6 ya geliyordu ben üstümu giyinip hemen çıktım hic birşey olmamış gibi odaya gittim saat 8de kahvaltı var diye uyandırdilar zaten uykusuzdum neyse indik ve kahvaltı yaptık öyle bir Yoruldum ki sikismekten tam 4 saat sikistik o günü hic unutanmıyorum bu olay gercektir
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66