Etiket: seks

Seks İhtiyaçlarınıza Yanıt Veren Olgun Escort Nursel

Ateşli beyler hepinize selamlar ben bu kenti mutsuz birini mutlu etmek için gelen olgun Bakırköy Escort bayan Nursel. Bugüne kadar seks konusunda beklentileriniz karşılanmamış olabilir ama bundan sonrasında her isteğiniz benimle birlikte karşılanacak. Ben 36 yaşında bir 73 boyunda ve 60 kilo da deneyimli profesyonel bir bayanım. Escort Bayan Biliyorum seks sizin en büyük isteğiniz ama doğru şekilde yapılması şartıyla. Bugüne kadar amatör kadınlarla zaman geçirmiş onlar tarafından tatilin edilmeye çalışılmış olabilirsiniz. Artık bunların hepsini arkanızda bırakmanızı ve son derece deneyimli bir kadınla yatakta zaman geçirmenizi zamanı geldi. Bu sitede bulunan iletişim numaram üzerinden benden randevu alabilir benim birikimlerinden sonuna kadar faydalanabilirsiniz. Ben Şirinevler Escort bayan olarak sizlere hem muhteşem vücudunu hem de bugüne kadar sektörde edindiğim deneyimleri sunuyorum. bütün bunları yaşamak ve gerçekten sekse tanık olacağınız bir gecenin içerisinde yer almak istiyorsanız hiç beklemeden beni arayabilirsiniz. Benim muhteşem kollarıma kendinizi bırakın ve sadece tadını çıkarın. Bu tat hayatınızda bir defa karşınıza çıkacak bunu kesinlikle unutmayın.

üniversiteli ablamla seks

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,her şey ablam nagihan’ın üniversiteyi kazanmasıyla başlamıştı. Biz ailece alanya da otururuz ablam da antalya da turizm ve otelciliği kazanmıştı. İlk zamanlarda ablama para yetiştiremiyorduk ablam yurtta değil özel olarak tek başına evde kalıyordu masrafları çok fazlaydı. Ablam 2. Sınıfa geçtiğinde masrafları birden azalmıştı biz de şaşırmıştık ama rahatlamıştık da (ekonomik açıdan).Ben de tatillerde antalya`ya ablamın yanına gidip geldikçe bir sürü arkadaşım olmuştu neredeyse alanya’dakinden çok antalya da arkadaşım vardı. Doğum günüm yaklaştıkça arkadaşlarım ısrarla doğum gününü antalya`da yapacağız diye ısrar ediyorlardı. Ben de ısrarlarına dayanamayarak kabul ettim. Arkadaşlarımın söylediklerine göre bana büyük bir armağanları olacaktı. Doğum günüm gelip çattığında o akşam arkadaşlarım dan birinin evinde hazırlıklar tamamlanmış benim gelmemi bekliyorlarmış.Ben parti evine girdiğimde herkes doğum günümü kutladı. Ama anlayamadığım bir şey vardı arkadaşlarım niye sinsice gülüyorlardı. Pastaları kesip biraz içip muhabbet ettikten sonra sıra hediyeye gelmişti arkadaşlarım beni kollarımdan tutup zorla karanlık bir odaya götürüp içeriye kilitlediler ve ertesi gün gelicez diyip gittiler ben de ışığı açıp arkamı döndüğümde ne göreyim ablam süper mini bir kıyafetle karşımda boyalı orospular gibi dikiliyordu. Beni görünce birden telaşa düştü ve sen ne zaman geldin diye sordu. Bende sorusunu hiç yanıtlamadan sen ne zamandır bu işi yapıyorsun orospu dedim.Yalamaya başladı…O öylece kekelerken bizden para istememesinin sebebi de anlaşılmıştı. Ablam birden dizlerinin üzerine çökerek ailemize söylememem için yalvarıyordu. Bir an düşündüm bu orospuyu millet sikmiş bir de ben siksem ne olur diye. Zaten dizlerinin üzerine çökerken memeleri de görünüyordu. Niyeti bozmuştum artık. Bir anda ablamın bir şey demesini beklemeden çıkardım yarrağımı verdim ağzına. Ablam da şaşırmıştı ama hiç tepki vermeden yalamaya başladı. O kadar iyi yalıyordu ki artık profesyonelleşmişti bile. Sikimi gırtlağına kadar sokuyor sonra çıkarıyordu artık dayanamayacaktım ablamı birden ittim ve bacaklarını omzuma alarak yarrağımı bir hamlede ablamın amına geçiriverdim.Tahmin ettiğim gibi kız değildi. Bi beş dakika ablamın içinde gidip geldikten sonra onun zevk çukurunu dölle dolduruverdim. Sonra oturup biraz konuştuk bu işe meğerse 1. Sınıfın ilk döneminde başlamış ve sadece böyle arkadaş partilerine gidiyormuş. Kaç defa olduğunu sorduğumda ise hatırlamıyormuş. Memlekete dönerken de zarını diktirecekmiş. Bu konuşmaları yaparken benimki bir daha kalkmıştı bunu gören ablam canın daha am istiyor herhalde dedi. Ben de ayağa kalktım ablamla 69 pozisyonuna geçtikten sonra ablama sabaha kadar benimsin seni folloşa çeviricem dedim. Ablamda dağıt amımı götümü erkeğim dedi ve birden domalarak göt deliğini açtı.Ben de hemen dalıverdim o dar büzüğe. sabaha kadar ablamı kaç kere becerdim hatırlamıyorum ama bir şeye karar verdim ki ablam kadar iyi hizmet veren başka orospu görülmemiştir. Arkadaşlarım da geldikten sonra ablamı birer posta düzdüler ve parasını verip yolladılar. Bana nasıldı diye sorduklarında sadece süper diyebildim…

karimi nasil bagirtarak siktiler seks hikayeleri

Merhaba ben 36 yaşında yakışıklı bir erkeğim.Karımla evleneli 3 yıl olmuştu.Çocuğumuzda olmuştu bu arada.Seks hayatımız iyi gidiyordu.Ama zaman geçtikçe çeşitli fantaziler kurruyorduk bu fanteziler oldukça işe yarıyor onu sikerken adeta kuduruyordu.Bazen birlikte porno film izliyorduk.Ona filmdeki kadınlar gibi sikilmek ister misin diye sorduğumda evet diye cevap veriyor amu müthiş sulanıyordu.Hep bana başkalarının benim önümde onu sikmesinin çok hoşuna gideceğini söylüyordu.Bende ona güzel orospum bir gün seni siktiririm dedikçe iyice azıyor ve orgazm oluyordu.Bir yaz tatil için antalyaya gitmiştik.Çocuğu annesine bırakmış kendimiz gezmek için dışarıya çıkmıştık.Eşim çok kısa bir etek giymişti.Evden çıkarken istersen kilodunu giyme amun hava alır dedim çok hoşuna gitti.Kilodunu giymeden çıktık dışarı eşim üstünede iri göğüslerini ortaya çıkaran çok açık ince küçük bir blüz giymişti.Sonra birlikte alışverişe gittik.Alışveriş merkezinin merdivenlerini çıkarken tüm erkekler alttan ona bakıyorlardı.Eminim o anda akıllarından eşimi güzelce sikmek geçiyordu hepsininde.Biz çaktırmadan onlara bakıyor birbirimize gülümsüyorduk düştükleri durum yüzünden.Sonra oradan çıktık deniz kenarına gittik.Ağaçlar ve çalılar arasında sevgililer oturmuş öpüşüp birbirlerini okşuyolardı.Eşimi o anda müthiş sikme isteği uyandı bende.Hiç açık havada onu sikmemiştim.Sonra onu elinden tutup kimsenin olmadığı tenha bir yere götürdüm eşim ne yapmak istedfiğimi anlamıştı sıksık yakalanırız diyordu ama bana hiç karşıda koymuyodu.Ben onun dudaklarını ateşli ateşli öperken oda bana sarılmış beni öpüyordu.İki elimide eşimin kilotsuz götüne daldırmıştım bile.Sonra onu döndürdüm ve ayakta dömelttim.Pantalonumu hemen aşağıya indirdim.Yarağım çoktan odun gibi sem sert olmuştu.Sonra yarağımı yavaş yavaş dibine kadar soktum.Karım zevten çığlık atıyor ben attığı çığlıkları birisi duyacak diye hem korkuyor ama çokta tahrik oluyordum.Orada onun amını yarağımı köküne kadar soka soka güzelce siktim.Ve bir süre sonra amunun içine boşaldım.Tam pantalonumu giyiyordum ki baktım yandan iki kişi geliyor.Bana çok güzel siktin kadını ama bizide canımız çok çekti bizde insanız bizde biraz sikelim şunu dediler.Ben ses çıkaramadım.Eşime baktım eşim durun yapmayın desede adamlar dinlemedi çoktan aralarına almışlardı bile onu.Birisi arkadan göğüslerini sıkıyor diğeride eğilmiş alttan amunu yalıyordu.Sonra karımın bütün giysilerini çıkrdılar ve kendi pantalonlarınıda çıkardılar.Karım artık bir şey demiyor kaderine razı olmuştu.Sonra biri yine arkasına geçti.Karımı tutup yere kendi üzerine oturttu.Yarağını karımın götüne sokmaya çalışıyordu ama yarak girmiyordu.Karım acı çekeceğini anlayınca adamın üstünden kalkıp yarağını bir güzel emdi iyice kayganlaştırınca kendisi adamın yarağının üzerine yavaş yavaş oturdu.İlk girişte duyduğu acı yüzünden okunuyordu.Sonra gide gele alıştırdı götünü ve diğer adam geldi karımı adamın üstünde yatırdı ve oda koca yarağını karımın amuna sokmaya başladı.İkiside boşalana kadar aynı anda karımı amundan ve götünden siktiler bu arada karımda feci şekilde çığlıklar atıyordu.Sonra boşalınca ayağa kalktılar karım giyinip gitmek istedi ama onların daha karımı bırakmaya niyetleri yoktu.Daha sonraki hikayede üçümüzün karımı çeşitli pozisyonlarda nasıl defalarca siktiğimizi ve karımın sikilmekten aldığı

iki kuzen bir kız…müthiş seks partisi…

Merhaba biz 24 yaşında iki kuzeniz.(Gökhan – Murat). İkimiz aklındaki tek şey seks. Aklımızda hep bir kızı sikmek vardı. Bir gün Bostancı Sahilde gezerken yolda bir kız gördük.O kızın olduğu yerde beklemeye başladık.Sonra kayalıklara oturduk kızı kesiyoruz.Sonra kız da    bizi farketti.Saati sordu derken muhabbet başladı. Adı Yağmur`muş tanıştık. İkimizin aklından bu kızı sikmek geçiyordu fakat kızı nasıl kandıracağımızı bilmiyorduk.Kızın    üstünde bir mini şort üstünde de kırmızı cok açık bir badisi vardı. Gögüslerinin yarısı gözüküyordu. Biz bu arada çıldırıyorduk.Sonra o    da bizimle muhabbete başladı.Muhabbet baya ilerlemişti.İlk laf benden geldi.”Seks hakkında ne düşünüyorsun” dedim.Kuzen ve kız şaşırmıştı.Kızda bize döndü ve tek .    kelimesi şu oldu:”Müsait yeriniz varmı?”. Bu sefer şaşıran kişi kuzen ve ben olduk

Seks Bağımlısı Escort Hatunu

Seks konusunda diğer kadınlara nazaran daha fazla yatkınlığı, isteği olan bir Maltepe Escort kadınıyımdır. Bilmiyorum herhangi bir şekilde klinik kontrol altında yer almadım ancak yine de şunu söylemek isterim ki kendi görüşümdür, hormonal anlamda son derece yüksek değerlerim var ki bu yüzden sizlerle birlikte seksi görüşmelerim içerisinde yer alıyorum. Seks içerisinde de belli başlı zaaflarım vardır mesela bir erkeğin o uzun dili ile beni yatırıp bana deliler gibi acımasızca oral fantezi zevkini yaşatması. Ardından ıslak dili ile bedenimi yalamaya devam edip bana ıslanmış aleti ile keyifli anlar yaşatması… Bunları yazarken bile bazen Pendik Escort sektörü içerisinde yer almanın keyfini gönlümün en diplerinde hissetmeye devam ediyorum. Elbette ki bu içgüdü ile hareket eden bir kadın olarak da her zaman çevremde sekse yapabileceğim bir erkek bulabiliyorum hali ile. Bu nedenden dolayı Kartal Escort telefon numarasından bana ulaşacak olan ilk erkek kendisini diğer erkeklerden daha şanslı hissedebilirler çünkü ben para ile değil de sıra ile sizlere hizmetler veriyorum.

Seks Kölesi Arayan Escort

Her canımın seks istediği zamanlarda yanımda görmek istediğim bir erkek isterim ben. Bildiğin benim yatakta kölem olabilecek kadar sabır yüklü olan ve de güçlü olan bir erkek. Asla beni tatmin edilmek için yer arayan yanık dul Bostancı Escort hatunlara benzetme. Zaten evlenip boşanacak kadar yaşlı falan da değilim. Sadece henüz 23 yaşında olan bir Kartal Escort hatunu olarak, görüşmelerimi uzun bir süredir sektör adına sizlere veriyorum, yapıyorum. Ancak artık daha farklı bir tecrübe içerisinde yer almak istiyorum. Her aradığım zaman ulaşmak istediğim bir erkeği seks kölem olarak kullanmak istiyorum. Yanan kadınsı hatlarımı ve de deliklerimi tatmin edebilecek kadar kendisine güvenen ve de bana sadık olabilecek olan bir erkek. Uzun süreli müşteri aramıyorum, daha farklı bir seçenek istiyorum ben. Mesela ansızın arayıp dışarı çıkmak istediğim de bana hizmet verebilecek olan, akabinde de ateşli bir gece içerisinde yer alabileceğimiz bir gecede yer almak, hizmet görmek… Daha radikal olan bir Kurtköy Escort hatunu olduğumu söyleyebilirim bugüne kadar gördüklerine nazaran özellikle de. Bu nedenden dolayı tercihini bu hatun ile yapman gerekiyor zaten ya.

dedem ve ben seks hikayeleri

Herkese selam Mobil Porno Hikayeleri sitesini sürekli takip ediyorum ve bende bir yazmaya karar verdim. Adım gamze 18 yaşındayım gayet güzel sayılan etine dolgun lise son öğrencisiyim size anlatacağım olay 4 yıl önce yaşandı yani ben 8 sınıftayken yaklasık 1 yıldır buradaki hikayeleri okurum çoğuda saten belli hikaye olduğu gercekler neymiş yazmak istedim . benim bi dedem var yanlız yasayan emekli babane öleli tam 9 yıl olmuş saten evlatlarıda hep dışarda bitek babam aynı memlekette yani biz dedem beni çok sever bayramlarda felan diğer torunlardan ayrı tutar beni çok para verir her istedimi yapar ama bende dedemin tüm işlerini yaparım bulasık temizlik gibi annem hemen hergün yemek yapar bende okuluma dedemin ew yakın olduğu için bırakırım okul çıkışıda kapları alırım yani hemen hergün görürüm dedemi . sanırım okulun kapanması yakındı haziran ayı olacak havada gayet sıkıcı okul asmalar şımarıklık diz boyu bizde arkadaslarım telefona porno filmler yükler okulda izler bununla yetinirdik çogunun erkek arkadası var benim yoktu yani sex hakkında tüm bilgim telefonda izlediklerimdi öpüşen sevişen anlattıkca tahrik olur bende bişiler yasamak istiyordum öğlen evden cıkarken annem gene yemek hazırlamış dedemi unutmamamı istedi neyse dedemin eve geldim kapıyı bi telaşlı endişeli açmıştı mutfakta sofrasını hazırlarken içeri gidip geldi amma merak etmiştinm hadi dede hazır sofra deyip çağırdım mutfaga merakımdan bende içeri bi göz gezdirdim o mutfaktayken koltuğun altında ucu görünen kitaba benzer bişi vardı galiba dedem bunu saklıyodu benden hiç bakmadan defterlerimin arasına attığım gibi çıktım evden. yolda meraktan bi açtım oda neydi inanamadım kocaman sikli adamlar liseli kızları sikiyo arkadan önden dehşet verici bişidi bissürü fotoğraf ve hikayeler yazıyodu ogün okulda kimseye bahsetmedim arkadaslara göstersem bida bulamazdım giderdi yani çıkış zili caldığında ilk işim odama kapanıp o derginin her sayfasını incelemekti öylede oldu , o gün abartısız sabaha kadar incelemiştim okadar hoşuma gitti okadar etkilendim anlatmam imkansız hatta bi ara yatakta kendi kendimi oynayarak ilkkez boşalmıştım yetmemişti bana daha fazlası olmalıydı o siklerden bende görmeliydim ellemeliydim hatta yemeliydim sabaha kadar aklımda pek çok soru belirdi dedem bunlara bakarken neler yapıyodu dedemin siki bunlar kadar büyükmüydü nasıl görüp dokunmalıydım sikine pek çok sorularla sabahı zor ettim artık tek amacım vardı gözüme dedemi kestirmiştim onun sikini yemek istiyordum bi yol bulup onun olmalıydım , öğle okula cıkarken anneme dedim ewe süpürge tutacağım bulasıklarıda birikmiş gec gelicem dedim tamm kızım hava kararmadan gel yeter dedi pilanımın ilk adımı buydu sıra kendimi süslemekte odama gectim milyoncudan gırgır olsun die bi kac arkadasla tanga almıştık ilk onu giydim altıma okulun istediği beyaz kalın kilotlu çorap yerine kalçalarıma kadar uzanan çok ince beyaz çorap üzerime bez sütyen beyaz gömlek okul eteğimide belimden 2 tur katlayıp ağır parfüm kokusu hafif makyajla cıktım ewden okulun hademesinden yol güzergahındaki herkesin gözü bendeydi istediğim oluyor pilanım işliyodu benim tek amacım dedemin sikini görmek hatta yemekti son zili iple cektim . nihayet zil çalmış dedemin kapıdaydım bile dedem kapıyı askılı atlet pijamayla acmıştı dedecim meraba deyip yanağından öptüm gel fıstık naber bune hal çok güzel olmuşsun dedi bu konuşmaslar bile amacımın bi adımıydı annem söledi biras temizlik yapcam dedecim bikac saat burdayım dedim tmm işine bak ben içerdeyim dedi koltuğuna oturdu işin en zor kısmına gelmştim acaba ne yapıpta dedemle sevişmeliydim karsısına gecip dede beni sik diyemezdim en güzeli onu tahrik etmekti ewet eteğimi iyce katladım 1 yada 2 karış bişi koydum sütyenimide çıkarıp çantama attım elime süpürgeyi alıp dedemin odaya gectim buralara süpürge tutcam dedim tmm dedi çıkmadı odadan işime gelmişti önünde eğilip domalıyor her türlü firikiği veriyordum çaktırmadan dedeme baktığımda gözü kalçalarımda eli pijamasının üzerini sıvazlıyordu 15 dk böle devam etti dedemin beni izleyerek sikini oynaması çıldırtmıştı beni süpürgeyi kapayıp yere oturdum ucunu değiştrme maksatıyla güya çıkartamadım tam dedemin koltuğun karşısında süpürgeyle boğuyordum her yerimi görüyordu dedem niyetimide anlamıştı artık gülerek sikini sıvazlıyo kalçalarımı tangamı seyrediyordu bi anda yanıma indi dur kız yardım edeyim bahanesiyle oda göğüslerime sürtünüyordu dedemde niyetini belli etmişti amacıma ulaşmıştım bi anda detrgimi naptın dedi afedersin dede getircem senden izinsiz aldım kıdınmı dedim asıl sen kızdınmı bana onlara baktığım için dedi gülerek en doğal hakkın nie kızayım hatta daha fazlası hakkın dedecim dedim ne demek istemi anlamıştı çenemden tutup kendine doğru çekti beni ufak ufak öpücükler kondurdu dudağıma benden tepki almayınca busefer emmeye basladı dudağımı çojk hoşuma gitmiş uçuyordum zevkten bi elide boş durmuyo eteğimin altından kalçalarımı okşuyordu deliye dönmüştüm gömleğimi çözdü mandalina kadar olan göğüslarimi vakum gibi emiyo ağzının içine dolduruyordu memelerimi yavasca göbeğimi öperek ,indi aşaya tangamı yana cekti daha kıl bile çıkmamış amımı emiyordu inanın okadar güçlü emiyorduki neremi emse agzı oramla doluyodu yeter artık dede bişiler yap dayanamıyorum diyebildim kısık sesle sabret aşkım az kaldı dedi dizleri üzerinde bacaklarımın arasında diklip pijamasını indirdi inanılmaz bi siki vardı kısaydı ama cok kalındı ilk defa bi sik görüyordum rüyadamıyım neyim dedim uçuyodum zevkten hadi fıstık birazda sen yala dedi tmm dedim . elime aldığımda avcuma sığmıyordu kenardan köşesinden yalama çalıştım beğenmedi galiba tangamı bi çırpıta çıkarttı sikini amıma dayadı bi aşa bi yukarı sürtüyo beni renkten renge sokuyodu yerde kıvranıyor inim inim inliyordum bi ara yüklendi sokmaya uğrasıyordu çok acıdı acıtma nolur dedim ellerimle göğsünden itmeye calıştım ne mümkün tekrar tekrar deneni yüklendi lop diye sikinin başı girmişti hissetiyordum ama cok acı cekiyodum yeter nolur çok acıyo dedim asla bırakmam 5 yıldır ne gördüm nede siktim sabret acın dinecek dedi ben acıyla kıvranırken o sikinin tamamını sokma derdindeydi hala yükleniyo amacına ulaşmaya az kalmıştı yavas yavas sokup çekiyo her defasında birazdaha fazlasını sokuyordu artık hepsi içimdeydi bi müddet öle bekledi hareket etmeden sonra bi anda içimden çıkıp göbeğime eteğime boşalmıştı ilk defa döl görüyodum iğrençti sesimi çıkaramadım bitkin bişekilde ölece yerde uzanıp kaldım dedemse eline ıslak mendil almış kalçalarımı amımı temizlemeye çalışıyordu kan zewk suyu döl pislik içindeyim heryerimi temizledikten sonra oda uzandı yanıma pişmanmısın fıstık dedi ses çıkarmadım beni teselli etmeye calışıyodu bunları nasıl olsa bigün yasicaktın hiç kimseye belli etmeyiz her istedini alıcam istediğin kadar para vercem diye gönlümü almaya calışıyordu bense hiç korkmuyor vede kızmıyordum bilmiom belkide bunları dedemle yasadığım içindir yüzüne bakıp gülümsedim hiç sesimi çıkarmadım üzgün olmadımı anlamıştı galiba hadi içeri gecelim dedi beni kucağına alıp yatak odasına götürdü saten çırılçıplaktım eteğide çıkarıp attı oda çırılçıplak kaldı zor olanı bitti sıra zewk almakta fıstık diyordu memelerime gene yapıştı vakum gibi emmeye tekrar tahrik oluyordum göbeğimi amımı kalçalarımı heryerimi deli gibi emiyo beni gene kıvrandırdı yüz üstü çevirdi kalçalarımı sıkıp sıkıp bırakıyo kalçalarımı iyce ayırıp götümü amımı yalıyo beni mahvediyordu hadi artık dedim tekrar sırt üstü çevirdi sikini bi asa bi yukarı yapıp iyce sulandırdı sonrada bi anda yüklenim siki tamamen girdi içime gene biraz acı hissediyordum ama ilk anki acıden eser yoktu dedem müthiş pompalıyordu her girip çıktığında ritim iyce artıyo manyak zevk alıyordum bacaklarımı omzuna alıp öyle devam etti çok güzel sikiyordu dedem 5 yıldır am görmediği belliydi o içimdeyken kac defa boşaldım bilmiyom sıra dedemdeydi boşalmak bilmiyordu yatakta beni sokmadığı pozisyon kalmamıstı beni yüz üstü yatırdı arkadan amıma sikini dayadı üzerime abanıp bi müddet öle dewam etti bulmuştu daracık amı keyfini sürüyordu bende öyleydim akılalmaz zewk alıyordum artık boşalmak üzereydi nefes alıp verişi değişti kükrer gibi ses çıkartıyordu bi anda içimden çıkıp götüme kalçalarıma sırtıma boşaldı heryerimi gene batırdı yanıma uzanıp yattı dede çok mutluyum harikasın dedim sende harikasın aşkım çok güzel zewk yasattın dile benden ne dilersen dedi tek isteğim bunu hep yapalım benimde cok hosuma gitti dedim hiç pişman değildim dedemle yaptım çünkü hatta işin en güzel yanı istediğim zaman buı siki yiyecektim mutluydum bile amacıma ulasmıştım dede gec kalmam annem arar gideyim artık dedim temizlenip üzerimi giydim kimseye bişi belli etmiyeyim diye o gün odamdan hiç çıkmadım anlamadılarda saten o gün bugündür dedemle hep sikişiyoruz denemediğimiz fantazi kalmadı şuan lise sondayım , okul kapnsn üniversteye baska memlekette gideceğim dedemide götürcem tabi darısı hiç bu zewki yasamamışlara nediyeyinm arkadaslar bugünde çıkışta dedemin olcam siz hala …. arkadaslar yorum yazın cevaplarım. Tüm okurlarına sevgilerimle. 

seks deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.Selam hikaye severler sizlerle benimde daha da inanamadığım bir olayı paylaşmak istiyorum ilk önce kendimden bahsedeyim 1.95 boylarında 100 kilolu atletik bir gencim yarrağım önceden 22 cm di ancak düzenli olarak penis büyütücü kullandığım için şimdi 26 cme ulaştı.Bundan 3 ay önce çok şiddetli bir hastalık geçirdim ve o günden sonra ne yapsam boşalamıyorum.Çare olarak durumu babama açtım.Babamlagitmediğim hastahane kalmadı fakat hiçbiri çare olmadı.Boşalmak için o kadar film izledim 31 çektim ama olmadı. Birgün yatarken saat 2 civarlarısu içmek için kalktım annem gilin odasının önünden geçerken babam anneme ne olacak bu çocuğun hali çok üzülüyor artık bizim birşeyler yapmamız lazım diyordu.Annem de nasıl yardımcı olabiliriz dedi.Babamda biliyorum bize ters geliyor ama ne yapıp yapıp onu birşekilde boşaltmalıyız diyordu. Aradan 2-3 gün geçti ben odamda uzanırken babamla annem geldi babam bana ali sakın yanlış anlama sana yardımcı olmak için ben ve annen yaşayışımıza ters gelecek bir şekilde de olsa seni bir şekilde boşaltmaya çalışacağız nasıl olsa oğlumuzsun dediler.Ben de nasıl olacak peki dedim.Babam şortunu indir dedi bakayım ben de annemin yanındamı dedim babam da ne yapalım artık katlanacağız dedi.Şortumu indirir indirmez ikisi de afalladı babam bu ne oğlum dedi eşşek soyundan mı geldin annem ali bu ne kalın yarrak babanınki bunun yarısı dedi.Ben de birşey diyemedim babam neyse dedi ve sikimi eline aldı biraz inceledi ve banahadi biraz uğraş bakalım dedi.Ben de biraz uatanarakta olsa çekmeye başladım ben çektikçe sikim uzuyor kalınlaşmaya başlıyor annemde şaşkınlıkla sikime bakıyordu ben artık ritim tutturmuş hızlı hızlı çekiyordum yaklaşık 10 dk. geçti ama boşalamadım. Babam böyle olmayacak dedi bana uzan dedi anneme artım fedakarlık yapacan dedi annemde ne yapalım dedi artık katlanacağız.Bu arada anamı tanıtayım 1.70 boyunda 45 yaşındairi memeli 5 vakit namazında tesettürlü biri.Babam anama alini skini eline al dedi anam sikimi aline aldı şöyle biraz baktı dahasonra 31 çektirmeye başladı ben gözlerimi kapatmış hayal kuruyordum. Ama belli bir süre sonra anam yoruldu babama olmuyor dedi.Babam bu sefersiki ağzına al dedi anam sikim ağzına almaya çalıştı ama babama dönerek bu kalın siki nasıl alyım ağzıma dedi ancak başı giriyordu.Anam sikimi ağzına almış sakso çekiyordu.Babam anama onu daha çok etkileyelim belki bu şekilde boşalır diyordu. Babam bana ayağa kalk dedi ben ayağa kalktım anamı yatağa uzattı babam.bana şimdi ananın ağzına ver dedi ben tekrar skimi anamın ağzına verdim anam iştahla skimi alabildiği kadar alıyor bana sakso çekiyordu.Babam anamın altındaki eteği kiloduna kadar çekti anamın altında siyah bir kilotvardı amını ancak kapatıyordu.Babam bana hadi oğlum aslanım başaracan diyordu.Babam benim daha çok tahrik olmam için anamın kilodunu yana çektive o güzelim kıllı am ortaya çıktı ben de offf anne çok güzel amın varmış dedim o am ne sikilirdedim. Babam anamın amını aralıyor bana hadi oğlum ananı hayal et diyordu.Babam daha sonra bana buraya gel dedi ben de sikimi anamın ağzında çıkardım babamın yanına gittim.Babam bak oğlum herşeyi senin için yapıyoruz dedi.Şimdi ananın amını yala dedi.O aradaanama baktım anam hadi oğlum dedi.herşey senin için dedi. Anamın yanına uzandım üstündeki gömleğin düğmelerini açmaya başladım altındaki siyah sütyen çıkınca ilk önce ellerimle memelerini avuçladım sonra sütyenini çıkardım aman allahım bembeyaz süt gibi memeler karşımdaydı.O yaşına rağmenhala dimdikti.Anamın memelerini ağzıma aldım ve delice emmmeye başladım ben emdikçe meme uçları sertleşiyor anam inlemeye başlıyordu.daha sonra yavaş yavaş amına indim kilodunun kenarından amına dil darbeleri atmaya başladım dilimi klitorisine değdirince anam ahhhhh diye bir iç geçirdi.Anamın amını deli gibi emmeye başladım anam altımda kıvranıyor babama offff memet bu nasl birşey niye daha önce yapmadık diyordu.Ben yaladıkça amı sulanıyor bacağının kenarından yatağa süzülüyordu amı o kadar sulandı ki anamın yatağı sırılsıklam yaptı.Anamın amını hızlı hızlı yalarken bir anda şelale gibi amından sular fışkırdı anamın gözleri kaymış orgazm oluyordu.bu arada babam da sikimi eline almış 31 çektiriyodu ama ben yinede boşalamadım.Anam bu arada yavaş yavaş kendine gelmeye başladı Bana nasıl yalıyordun oğlum ölecem sandım dedi.Sen boşalmadın mı dedi ben de ne yazıkidedim.babam artık son çare kaldı dedi.Benle anam neymiş o çare dedik.Babam biraz sustuktan sonra ananı sikecen dedi belki o zaman boşalırsın dedi.Anam saçmalama mehmet dedi bundan sonrasına izin vermem dedi. Babamla anam odalarına geçtiler birçeyler konuştular ve tekrar geldiler anam razıolmuş gibiydi.Anam eh ne yapalım dedi cehenneme de gitsek katlanacağız dedi.Anam bana dönerek yalnız bir sorun var dedi ben o yarrağı içime alamam dedi.Babamda deneyelim bakalım dedi.Ben tekrar anamı yalamaya başladım anam inlemeye başladı tamam hadi artık dayanamıyom demeye başladı. Babambana hazırmısın dedi ben de sikimi göstereek dünden dedim.Anamı kucağıma aldım babam bu arada masayı boşalttı ben de anamı masaya yatırdım.Tesettürlü nazındda niyazında olan anam biraz sonra oğlu tarafından delice sikilecekti.babam anamın amını iyice araladı ve beni çağırdı anam gözlerini kapatmış nefes alış verişi hızlanmıştı.Sikimi anamın amına hizaladım bacaklarını omzuma aldım ve yavaş yavaş girmeye başladım.Ben sokmaya çalıştıkça anam yavaşali yavaş oğlum çok kalın alamıyom diyordu. Babamda dayan hatice az kaldı biraz sonra oğlun amını dağıtacak diyordu.Babamda sikini çıkarmış 31 çekiyordu.Anam, off anam öldüm amım yırtıldı diyordu.Ama ben bir türlü giremiyordum 3 çocuk doğurmasına rağmen amı hala daracıktı.Babama dönerek krem getirmesini istedim babam kremi getirdi sikime biraz sürdükten sonra anamı domalttım amı kabak gibi ortaya çıktı sikimi amına sokmaya başladım başı girdikten sonra bir anda yüklendim sikimin yarısı bir anda carrttttt diye anamın amına girdi.Anam kaçmaya çalıştı ama kollarımda sıkıca tuttum.Anam bana offff şerefsiz dağıttın beni amım parçalandı çıkart şunu dedi.ben de sakin ol anam biraz sonra zevk dalgasında uçaçandedim.Biraz bekledikten sonra yavaş yavaş sikmeye başladım anamı anam gözleri kaymış ohhh ohhh ohhhh evet sik ananı oğlum baban böyle sikemedi dedi.Daha sonra ben yatağa uzandım anam üstüme çıktı 27 cm lik sikimi amına sokmaya başladı.Anamın amı sıcacıktı o kadar güzel kayıyorduki amında bir an için bayılacağımı sandım.Tam karşımda ayna vardı aynada anama baktım sikim amına girdikçe anamın amı bir açılıyor bir kapanıyordu.Babamda o kalın yarrağın anama nasıl girdiğini hayretle izliyordu.Daha sonra anamı altıma altım ve hızlı hızlı sikmeye başladım anamohhhhh oohhh oohhhhh öldüm yırtıldım ahhhhhhhhhh evet aslan ali sok sok köküne kadar diyordu ben pompaladıkça anam yüksek sesle inliyorbabama bak memet oğlumuz nasıl sikiyor dağıldım artık diyordu yaklaşık 25 dk anamı siktim ama birtürlü boşalamadım anam üstümden kalktı amı kabak gibi açılmıştı bana daha sonra devam edelim dedi kardeşinide aramıza alırız dedi.kardeşim babam ve anam ile olan ilişkimi daha sonra yazacam

grup seks hikayelerı

SerpiL writes “Nesrin çalistigim isyerinin en güzel kizlarindan biriydi. Departmanin ise en güzeli. Henüz 18 yasindaydi ve yas farkindan dolayi bana hep abi derdi. Gösterip de vermeyen cinsinden bir orospuydu ve sirkette oynasmadigi erkek kalmamisti. Benimle de oynasir,cilve yapar ancak ona fazla karsilik vermezdim. Sonucu olmayan bir seye girme niyetinde degildim. Mevsim kisti. Islerin yogunlugu nedeniyle departmanin yarisi mesaiye kalmistik. Herkes dayanabildigi kadar çalisti,sonunda Nesrin’le basbasa kaldik. Saat gecenin on biriydi. Bana yardim etmesi için yanimda oturuyordu. Özellikle yüzü çok çekici,seksi bir kizdi Nesrin. Bakislari ve etli dudaklari sikimi kaldirmaya yetiyordu. Yine öyle olmustu. Eli bacagimin üstünde dolasiyordu. Bu hep yaptigimiz bir seydi. Ancak bu sefer elini kasiklarima daha çok yaklastiriyordu. Elini tutup sikimin üzerine koydum. Sasirmisti. Elini çekmek istedi ama bastirip izin vermedim. Ileri gitmek istemiyordu. Niyeti her zamanki gibi beni kudurtmak ve bundan zevk almakti. Elini sikime bastirip onun sertligini hissettirince tavri degismeye basladi. “Ne kadar sert!” dedi. “Ya hep ya hiç” dedim ve elini birakmadan fermuarimi indirdim. Sikimi çikarttim ve basindan sikime dogru çektim Nesrin’i. Simsicak agzi sikimin kafasini yakalayip emmeye basladi. Herkesin arzu ettigi ama beceremedigi seyi yapiyor,Nesrin’e saksafon çaldiriyordum. Birkaç dakika sonra Nesrin’in agzi spermlerimle dolmustu. Utanmisti ve yüzüme bakamiyordu. Peçeteyle agzini,dudaklarini sildi. Sonra kalkip montunu giydi,çantasini aldi. Üstüne gitmek istemedim. Giderken “sen harika bir kizsin” diye kompliman yaptim. Çok hosuna gitti. Çalistigim isyerinde seftim ve 5 kisilik bir grubum vardi. Nesrin grubun tek bayan elemaniydi. O geceden sonraki bir hafta süresince aramizda çok hos bir iletisim oldu. Sirkette oynastigi kisileri tanidigim için onlardan bilgi alabiliyordum. Mesela mesaiye kalindiginda evine götüren servis soförüyle arabada oynasirdi. Bunu yapmiyormus artik. Grubumun elemanlarindan biriyle toplantilarda oynasir,bacaklarini oksatirdi. Son toplantida buna izin vermemis. Yani benim yaragimin tadina baktiktan sonra digerleriyle iliskisini kesmis. O bir hafta içinde çok tahrik edici göz kontaklarimiz oldu. Her göz göze gelisimizde çapkinca gülümsedi. Iki kere mesaiye kalmasini istedim ancak kalmadi. Bir haftanin sonunda yine mesaiye kaldik. Adet gördügü için kalmamis o hafta sonradan ögrendim. Yine herkes gitmis,yalniz kalmistik. Yan yanaydik. Ancak bulundugumuz katin karsisinda olan pazarlama departmaninda birkaç kisi hala çalisiyordu. O yüzden dikkatli olmak zorundaydik. Oturdugum masanin önündeki sütun bizi merakla gözlerden gizliyordu. Etrafi kontrol etme sansina da sahiptik. Ancak yine de dikkatli olmak gerekiyordu. Nesrin “onu çok özledim” diyerek elini sikime atip oksamaya basladi. Bir süre pantolon üstünden oksadi sonra çikarip aletimi eline alarak oksamaya devam etti. Bir an evvel agzina almasini istiyordum. O da ayni seyi istiyordu ama risk bizi engelliyordu. Hemen hemen on dakika kadar devam etti bu durum. Sonra pazarlamanin isiginin söndügünü gördüm. Ardindan merdivenden inen ayak seslerini. Artik rahatlayabilirdik. Nesrin hemen bacaklarimin arasina girip agzina aldi sikimi ve yalayip emmeye basladi. Sicacik agzinin islakliginda eriyordum adeta. Ara sira o çekik gözleriyle bakip gülümsüyor,bana nasil zevk verdigini görmek hosuna gidiyordu. Kirk yillik bir porno orospusu kadar iyi yapiyordu dogrusu. Derken son geldi ve agzinin içine patlarken uzun siyah saçlarina asilip kasiklarima bastirdim basini. Kizcagiz agzina dolan spermlerimle bogulacakti neredeyse. Hepsini yuttu. Sonra yanima gelip oturdu. Sarmas dolas bir süre oturduk. Bana hiç bu denli ileri gitmedigini,sadece gösterip de vermemenin ona sadistçe bir zevk verdigini ama bundan böyle istedigim zaman bana verecegini söyledi. Ve oynastigi diger kisilerle de iliskisini kestigini söyledi. Nesrin genellikle pantolon giymeyi tercih ederdi. Fakat o gün neredeyse mini bir etek giymisti. Belki özellikle yapmisti bunu. Külotunu çikarmasini istedim. Sikecegimi anlamisti. “Ben de çok istiyorum ama bakireyim” dedi. Ona korkmamasini,kizligini istemedigi sürece bozmayacagimi ve bana güvenmesi gerektigini söyledim. Dedigimi yapip külotunu çikartti. Onu sandalyeye oturttum ve bacaklarini ayirip sandalyenin kolluklarina yerlestirdim. Kaymak gibi esmer,tertemiz amcigi gözlerimin önündeydi. Hemen yumulup yalamaya emmeye basladim. Nesrin,her seyi ilk defa yasiyordu ve bu yasadigi seyle mest olmustu. Aminin yalanmasi,bizirinin emilmesi ona büyük zevk veriyordu. Öyle ki zevk iniltilerine hakim olamiyordu. Sesi fazla çikmaya baslayinca yalamayi biraktim ve onu masaya domalttim. Çekmecemde her zaman hazir duran kremimi alip göt deligine güzelce sürdüm. Yeni bir sey daha yasayacagini anlamisti Nesrin. Sikimi de kremledikten sonra basini delige yasladim. “Hayatinda ilk defa sikileceksin,hazir misin?” dedim. Basiyla evet dedi. Yüklendim. Basi kayarak içeri girdi. Sikim yuvasini bulunca hemen içeri dogru ittirdim. Kökledim dibine kadar. Dibi bulunca da gidip gelmeye basladim. Sonra sikimi çikartmadan Nesrin’i alip sandalyeye oturdum. Kucagimda inip çikmaya basladi. Daracik delikte bosalmaya an be an yaklasiyordum. Tam son noktaya gelmistikk i telefon çaldi. Ürperdik. Nesrin kalkmaya çalisti ancak engel oldum. Ahizeyi kaldirmasini söyledim. Ben de paraleli açtim. Arayan Çigdem’di. Çigdem ihracat departmaninda çalisiyordu ve Nesrin’in çok samimi bir arkadasiydi. Nesrin karsisinda Çigdem’i bulunca rahatlamis,kucagimda inip çikmaya devam etmisti. Megerse Çigdem’e iliskimizden bahsetmis ve bu gece için yaptigi planlari anlatmis. Çigdem de sonucu ögrenmek için ariyormus. Ona “operasyon basariyla devam ediyor” dedi. “Az önce sütümü içtim,simdi de götten yiyorum” dedi. Hal böyle olunca ben de Çigdem’e merhaba dedim. Devam ettik. Çigdem telefonda Nesrin’in zevk seslerini dinledi. Nesrin’i o gece agzindan ve götünden siktikten sonra sik sik mesaiye kalmaya devam ettik. Daha sonra Çigdem de aramiza katildi. “