Etiket: çok

Muhasebeci Mert çok sert sikti

.20 yaşında yeni evli sayılan bi kadınım. ismim bu****. izmirde yaşıyorum. aslen bursalıyız. muhasebe bürosunda çalışıyorum. büroda şefim mert isminde evli bi adam var.yaşca benden büyük. işe başladığım günden beri bana ilgisi olduğunu biliyorum. masama otururken yada bi klasör alırken götümü ve ya amıma baktığını hissediyorum.boş zamanlarında pcden porno filmlere bakar yarağını çıkarır 31 çekerdi. o kalın kocaman yarağa bakar iç geçirirdim. bazen pişman olur eşimi düşünür kafamı çevirirdim ama dayanamaz gizlice o kocaman yarağa bakardım. bazen mert şekerleme yapar ama pantolonundan o koca yarağı çıkarıp sıvazlar büyütürdü. abartmıyorum yarım saat o yarak dimdik dururdu. bu beni fazlasıyla tahrik eder amım sırılsıklam olurdu. ağzımı açar sanki yarağını yaladığımı amıma götüme o koca yarağın girdiğini düşünürdüm. kocamı çok ama çok seviyorum ama o kocaman yarağı amımda istiyordum. ama bunu yapacak ne cesaretim vardı nede kocamı aldıyor olacağım fikrine alışmak. bigün mert abiyle muhabbet sekse dönüştü. bana: kocan iyi sikiyormu dedi. başka yaraklar düşünmüyormusun dedi. hayır dedim ama yalandı tabi. kısmen söylediklerim doğruydu herkesin yarağına bakmazdım ama mertin yarağına bakardım.. o koca kalın yarak heyecanlandırırdı beni. hadi hadi kandırma beni dedi. her kadın değişik yarak ister aklından geçirir ama yapar yada yapamaz. mutlaka sende başka yarak düşünmüşsündür dedi. haklıydı ama evet diyemedim kekeledim sadece. peki kocan sadece amındanmı sikiyor dedi. ben ki çekingen ve cadı bi kadın nasıl oldu bilmiyorum arkamdanda yapıyor dedim. söylediğime utandım ama onunla am göt yarak muhabbeti yapmak çok hoşuma gitmişti. peki götten sikilmek istiyormusun devamlı dedi. bazen dedim. o an götümü yalamasını o koca yarağı sokmasını çok istedim. ama cesaret edip diyemedim.1 hafta boyunca grip oldum işyerine gidemedim kocamla memleketi olan ankaraya gittik. ama aklımda hep o yarak vardı. işyerime geri döndüm.yine bi gün elinde yarağıyla şekerleme yaparken cesaretimi topladım yanına kadar yaklaştım. aramızda 1 metre bile yoktu. gözlerini kapatmış yarağını avuçlamış sıvazlıyordu. offf ne yaraktı o öyle.. kalındı uzunluğu normaldi ama damarlıydı ve kazık gibiydi. amım sırılsıklam oldu.. geceleri kocam beni sikerken sanki mert sikiyormuş gibi düşündüğüm o yarak hemen yanımdaydı. cesaretimi topladım ve yarağa doğru eğildim avuçladım. mert abi gözlerini açmadı ama durakladı. ben yarağı kafasından taşaklarına kadar yalamaya başladım. yapma diyordum kendime ama engel olamıyordum.. kocamı düşündüm o an duraksadım.. ama kocamın 5 dakikada siktiği yarakla yarım saat 31 çekilen yarak arasında çok fark vardı. ondan başkasını sevemezdim ama başka yarak istemek suç olmamalıydı. o bilmeyecekti onun gururunu incitmicektim. bende kadındım ve her önüme gelene değil sadece o yarağı isteyen azmış bi kadındım. mert beni sikebilirdi ama asla kocam olamazdı. bunu düşünüp rahatladım. o yarağı yaladıkça kazık gibi çelik gibi oldu. avuçladım ve kotumu dizime kadar sıyrıdım külotumu yana çekip sırılsıklam olmuş amıma sokmaya başladım. o asla gözlerini açmıyor konuşmuyor rahat davranmam için ne gerekiyorsa yapıyordu.. bu bana oldukça fazla özgüven verdi. yarak girdikçe amımın dudakları şişiyordu. göt deliğim küçücük oluyordu. allahım ne zevkti..hemde ne zevk.. muhasebe bürosunda sikişmek heyecan verici ve tuhaf bi histi. dayanamadım yarağı tekrar avuçladım ve yalamaya başladım ki yarak yalamayı pek sevmem..ama deli gibi istiyordum. götümü tükürükleyip ıslattım o koca yarağın üstüne çıkmaya çalıştım. çok canım acıdı. tekrar yaladım tekrar ıslattım götümü sağa sola sallayarak o kalın harika yarağı taşaklarına kadar götüme soktum. götümü kaldırıp indirirken mert hafifçe inliyordu ben kolumu ısırıyor üstünden kalkmıyordum. bi yandan amımı okşuyor bi yandan götümdeki sıcak yarağın mest etmesiyle kendimden geçiyordum. gözlerim kararıyodu. üstünden kalkıp amıma tekrar soktum. 3_5 defa zıplayabildim en fazla üstünde. işermiş gibi amımın suları fışkırıverdi. mertin dölleri ılıktı. alttan amıma fışkırtıyordu. bacaklarım zangır zangır titredi duramıyordum ayaklarım beni taşıyamıyordu. kocam bile böyle sikmemişti beni. hiç böyle bi his yaşamamıştım. 1 dakika kadar yarak üstünde kalabildim.eğilip yarağını avuçladım sıvazlayarak kafasından taşaklara kadar büyük bir istekle yaladım tekrar. sonra hızlıca giyindim. bişi olmamış gibi çalışmaya devam ettik. aradasırada o koca yarağını geçip giderken sürtüyor. hiç ama hiç konuşmadan masaya tutunup domalıyorum yarağına sürttürüyorum. karşısında bişi alırmış gibi yapıp amımı götümü ayırıyorum. seksi bu kadar seveceğim ve heyecanlanacağım aklıma gelemezdi.isterik bi kadın oldum çıktım ama sadece kocama ve merte karşı. başka yarakları sadece porno filmlerde izliyorum. çok azdığımda yine şekerleme yaparken yarağı yalayarak başlıyor amımdan götümden siktiriyorum. ilk gün sikitirdiğim kadar heyecanlı ve müthiş bi zevk. o asla kocam olamaz ve böyle bi isteğide hiçbir zaman olmadı.zaten ayrı kişilerle evliyiz.yaptığımız doğru değil biliyorum fakat amımızın yada yarağın canı yokmu? onunda farklı am yada yarak isteme hakkı yokmu? yanlış yapıyoruz ama kimseyi incitmeden ve gururunu kırmadan. kocama görevimi yapıyorum eskisinden daha şevketli bi şekilde siktiriyorum ama mertin yarağını düşünmeden sikişemiyorum. değişik fanteziler istemeye başladım bu aralar. kocamla tanıştırmak ve ikisinin aynı anda sikmesini sağlamak istiyorum. bunun için bi çare düşünüyorum.olmasada bu düşünce beni çok tahrik ediyor. bakalım olacakmı?

çok çığlık atıyordu

Bu yıl eşimle beraber tatile gittik ben 30 eşim 25 yaşındadır.bir pansiyon kiraladık ve bizim yan tarafımızda 16 yaşında yeşil gözlü yuvarlak çok güzel götü olan hülya adındabir kız ve annesi neriman hanım vardı.neriman hanımın kocası yoktu 4 yıldır erkeksiz olduğunu anlatttı.bir gündüz vakti karımı dört bacak üzerine domaltmış sikerken o 16 yaşındaki kızın bizi seyrettiğini farkettim ve çok zevk aldım.ertesi gün ben ,karım ,neriman hanım, ve kızı ile beraber sahile gittik tenha bir yer ve kimsecikler yoktu .ben özzellikle bir mayo giymiştim.hepimiz soyunduk.hülyanın götü çok müthişti annesininde ondan aşağı kalır yanı yoktu.hep beraber denize girdik.sonra karımla biraz ileriye doğru gittik ve karıma:hadi seni sikeyim dedim olmaz dedi bak bakıyorlar dedi.olsun dedim o kadın dul bak canı çeker dedim tamam dedi.karımı domaltıp sikmeye başladım.karımla ikimiz gözlerimize inanamıyorduk anne kız bizi seyrediyorlardıkarım onu sikmek istermisin dedi evet dedim o zaman tavla ve sik ama ben göreceğim dedikten sonra.geri döndük.ben neriman hanıma gezelim dedim tamam dedi.biraz ileri gidince bana direk olarak cinsel organın çok büyük dedi yok be dedim benim kocamın 13 santim idi dedi bende güldüm evet o zaman tabibüyük gelir dedim benim ki tam 27 santim dedim.evet dedi belli oluyor çünkü seninkinin kalkmamış hali benim kocamınkinin kalkık halinden bile büyük der demez önüme geçti eğildi ve bir çırpıda mayomu indirdi ve “aman tanrım bu da ne nasıl girer bu “diye söylendi girer dedim ve ağzınla yaladıktan sonra amına dayadım çok zorlanıyordu sokarken çığlık attı ve o esnada yanımıza kızı hülya geldi anne ne yapıyosun sen demeye kalmadıki karımda arakasından geldi o da bana cemil bu ne hal dedi ama karımın haberi vardı.küçük kız yarağımı annesinin amında öylece bakakkaldı.anne bu adam beni de sikecek yoksa dedeme söylerim dedi.annesi de kabul etti ve karım ile neriman hanım kızı önümde domalttılar öyle güzel götü vardık ianlatamam ben göten sikecem dedim okey dedi ama nafile bi türlü iri yarağım amına girmiyordu o esnada orada bizi seyreden bir genç vardı 17-18 yaşlarında ona gel önce sen aç dedim tamam abi dedi oğlanın aleti 13-14 santim idi.benim alete bakarak abi nerde büyüttün o malı ya dedi hadi lan götten sik şu kızı dedim oğlan bağğırta bağırta sikti kızı sonra ben dayandım öyle bi çılık attıki anatam ama 27 santim yarağımın hepsini aldı bayıldı gitti kızcağız sonra anasını bağırta bağırta siktim

buyuk yaraklari cok seviyorum

Selam arkadaslar ben 29 yasinda uzun boylu esmer oldukca cekici ve guzel sayilan bir bayanim.hayatimda ilk defa basima gelen bir olayi anlatmak istiyorum size .Bu arada ben yurt disinda yasiyan bir bayanim birgun isten cikip eve gitmek icin arabama bindim evimle isimin arasi 45 km oldukca uzak sayilir bizim firmada calisan bir arkadas yolun kenarinda durmus otostop yapiyordu tabiki o kisiyi tanidigim icin durdum ve sordum , ne oldu konustuk benide birakirnisin deyip rica etti oldukca uzun boylu tam bir cukolata renkli cok yakisikli idi Zenci olmasina ramen firmada tum kizlarin agzinin suyu akiyordu cocuga,erotik filimlerde hep zencilerin yaraklari cok buyuk oluyordu eminimki bununkide oldukca buyuktur icime kurt dustu ne yapip edeip kendimi siktirmem lazimdi coniye Otobana cikmistik iyice sohbeti koyulastirdik sira sexse gelmisti uzun zamandir sex yapmadim icin bilemiyiceyim dedim peki benle yapmak istemezmisin dedi ben tabiki kulaklarima kadar kizardim .konusmak normaldi ama boyle bir teklifi hic beklemiyordum .bilmem dedim hadi gel seni bir doyurayim dedi peki neden olmasin dedim .bu arada ben esinden ayrilmis dul bir bayanim . arabayi yolun kenarinda bir parka cektim coni elini fermuarinattip fermarini acti sikini disari cakarti aman ALLAHIM buda nedir boyle diyerek nerdeyse kucuk dilimi yutacaktim bileyim kalinlikta oldukca uzun olan o sey karsimda duruyor dona kaldim.hadi gel deyip coni uzerine cekti beni o harika seyi yalamak istiyirum dedim coni arabadan disari cikip kapinin onune dikildi ben koltukta oturarak yalamaya basladim sikinin basi yumrugum kadar vardi agzima alamiyordum dondurma yalar gibi yaliyordum ama ne dondurma bitip tukenmeyen sanki kirk yildir hasret gibi yaliyordum gerci normal esimden ayrildigimdan sonra ilk defa biriyle oluyordum.ben yaladikca coninin siki daha bir kalkiyor sanki kasiklarindan disari cikacak gibi ,bana yala bebeyim harika yaliyorsun muhtesemsin diyerek sanki gaz veriyordu ben cildirmis gibi yaliyor yukardan asagiya asagidan yukariya amimin sulari pontolanimdan akiyordu .coni beni tutup kaldirdi arabanin uzerine oturtup kilotumu cikartip amimi yalamaya baskladi oyle bir yaliyorduki sanki aklim cikacakmis gibi artik o yalamaya dayanamayip ben coninin agzina bosaldim sonra coni beni arabanin icersine ters cevirdi ve o muhtesem yaragini yavas yavas icime soktu okadar buyuk siki alabileceyimi hic tahmin etmemistim ama hepsi icimdeydi cildiriyordum sanki conininde benden farki yoktu oda kendinden gecmis bu kadar atesli am hic sikmedim diyordu adeta ikimizde cildirmistim ,coni cigliklar atarak ben geliyorum dedi bende geliyorum debim ikimizde cigliklar atarak bosandik.ikimizde yorgun dusmistuk birer sigara icip yola koyullduk ama bu sefer arabami coniye verdim o suruyor bense coninin muhtesem sikini yaliyor dum hala doymamistin ben yaladikca o kasiliyor ve cildiriyirdu daha fazla dayanamayip ben geliyorum deyip arabayi saga cekip suratima bosalti .kalani evde devam ederiz deyip evine gittik uc defada evinde yattik ayrilirken ben daha once hic tr ami sikmemistim muhtesem oluyormus dedi bende hic zenciyle yatmamistim dedim sonra sik sik beraber evine giderek coniye kendimi siktiriyordum istediyim her seyi yapiyordu coni,,,,,,, ve coniyle konustuk anlastik bir arkadasini getiecek va 3 lu yapacaiz arkadaslar dusununsene iki zenciyle. Sizlere onuda yazarim en kisa zamanda opuyorum erkekleri aman sikinize iyi bakin…….

cok tatlı ve azgın komsum benim

SLM ARKADASLAR NASILSINIZ.3 GUN ONCE BASIMA GELEN BI HIKAYEMI ANLATAYIM SIZ ARKADASLARIMA DEDIM.HEMEN HIKAYEME GECIYOM .BIZIM EVIN ALT KATINDA OTURAN KOMSUMUN ESIYLE ARASI PEK IYI DEGIL NEDENI ISE ESININ KUMAR VE ALKOL HASTASI OLMASI.KADIN BEN ISTEN GEC GITTIGIM ICIN ARADA BIZE GELIR VE GEC SAATE KADAR OTURUR.ARADA ESINI FELAN ANLATIRDI .SIKAYETCIYDI YANI ESINDEN DEVAMLI. KADINIDA GORSENIZ BIR ICIM SU SEVEREK EVLENMISLER AMA ADAM GUN GECTIKCE DEGISMIS.SU AN IKI COCUKLARI VAR.AMA KADINI GORSENIZ 38 YASINDA SANKI HALEN KIZ GIBI. VUCUDU ISE HARIKA KALCALARI MEMELERI HER ERKEGI BASTAN CIKARACAK KADAR COK GUZEL.TABI BENDE DEVAMLI HOSUMA GIDIYO AMA VERMEZ DIYODUM BANA.COCUKLARI ANNELERINE GONDERMISTIM BENDE ISYERIMDEN DOLAYI GECE 1 GIBI EVE GIDIYODUM.SBAHTA 8-9 GIBI KALKIP ISYERIMNE GIDIYODUM.SABAH 7 GIBIYDI ZIL CALDI KIZARAK KALKTIM KAPIYI ACTIM ALT KOMSU BANA DONEREK KUSURA BAKMA SEN CIKACAN SU CAMASIRLARI ASIYIM ISE CIKMADAN ONCE DEDI.BUYRUN DEDIM VE YATMAYA GITTIM TEKRAR BEN UYUYACAM SIZ ASIN .ODA BANA DONEREK SIZ UYUYUN BEN ASAR CIKAR GIDERIM DEDI.GITTIM UYUMAYA AMA AKLIMA SEYTANLIK GELDI SIKEBILIRMIYIM DIYE.CAMASIRLARI ASTI GELDI BEN GIDIYOM TEKRAR OZUR DILERIM RAHATSIZ ETTIM UYKUNUZDA KACTI HERALDE DEDI.VALLA KUSURA BAKTIM DEDIM GULEREK.BENIMLE KAHVALTI YAPARSANIZ AFFEDERIM DEDIM.ODA BANA DONEREK ESIM 15-20 DAKKAYA CIKAR SIZ CAYI KOYUN BEN GELIR GERISINI HAZIRLARIM DEDI.OK DEDIM CAYI BIRAKTIM UZERINE VE GITTIM IC CAMASIRIMI CIKARDIM YANI KILODUMU SIKIM KALKMISTI TAM BELLI ETSIN DIYE.ISYERINE GITMEMEDE 1.5 SAAT VARDI HEM 2-3 SAAT SONADA GIDEBILIRDIM KENDIISYERIM .NEYSE BI YARIM SAAT GECTI BEN GELMEZ DIYODUM AMA KAPISI ACILDI DINLIYODUM ESINI ISE GONDERIYODU KONUSUYODU ESIYLE CUNKU.NEYSE GONDERDI ESINI.TEKRAR ICERI GIRDI 5 DK GECMEDI KAPISI ACILDI BAKTIM CIKIO MERDIVENLERDEN O KADAR SEVINIYODUMKI ANLATAMAM.BEN KAPIYI ARALIK BIRAKMISTIM ICERI KAPIYI CALMADAN GELSIN DIYE.NEYSE BEN MUTFAGA GITTIM BIRDEN KAPI ACILDI KUSURA BAKMA BIZIMKI BIRAZ GEC CIKTI.ONEMLI DEGIL DEDIM YA.COCUKLAR BILIOMU DEDIM BURADA OLDUGUNU COCUKLAR SAAT 10-11 GIBI UYANIYO DEDI.O ZAMAN GUZEL BI KAHVALTI YAPALIM DEDIM.OK DEDI.NEYSE MUTFAKTA KAHVALTIYI HAZIRLARKEN UFAK TEFEK SURTTUM BIRSEY DEMEDI AMA KORKUYODUM ANIDEN SARILMAYA.NEYSE KAHVALTI HAZIRLANDI OTURDUK BERABER KAHVALTIYA.MUHABBET ETMEYE BASLADIK BEN DEVAMLI GOZLERINE BAKIODUM.ODA BANA BAKIODU AMA BIRAZ UTANGAC SEKILDE.ESINLE ARAN NASIL DEDIM.NOLACAK BILMIYONMU DEDI.HUYLU HUYUNDAN VAZGECERMI DEDI.BENDE OZEL BISE SORSAM KIZARMISIN DEDIM.SOR DEDI.BENDE YA SIZIN SEX HAYATINIZ NASIL YA MERAK EDIYOM DEDIM.BASINI ONE EGEREK NASIL OLABILIR DEDI.BILMIYOM DEDIM.ODA BANA DONEREK AYDA 1-2 DEFA ANCA ADAM GECE 3-4 EVE GELIO DEDI.PEKI SENIN SEX ISTEGIN YOKMU NAPION DEDİM.NAPIM HIC BAZEN KENDI KENDIMI TATMIN EDIYOM DEDI.BENIM YARRAK SAHLANMISTI CAMASIRDA OLMADIGI ICIN BELLI OLUYODU. ARADA BAKIODU AMA HIC TEPKI VERMIYODU.KENDIMI TATMIN EDIYOM DEYINCE BENDE YA HOSUNA GIDEN BIRI YOKMU DEDIM.SENDE GIZLICE ONLA BIRLIKTE OL.KIME GUVENECEN YA DEDI NASIL AKLIMDA DEGIL.HICMI AKLINDAN BIRI GECMIYO DEDIM GECEN VAR AMA BILMIYORUM DEDI.NASIL SOLESENE KIM DEDIM.ODA KIM OLACAK SEN. AMA YINEDE COK KORKUYOM REZIL OLURUM DIYE.NE KORKACAN YA DEDIM BENDE SENI OYLE ARZULUYOMKI SEN TERS TEPKI VERIRSIN DIYE KORKUYOM DEDIM.HEMEN AYAGA KALKTIM VE YANINA GIDEREK ANLINDAN OPTUM SEN BI HARIKASIN DEDIM.BANA DONEREK UTANGAC GOZLERLE LUTFEN KIMSE BILMESIN BENI UZME NOLUR BIRSEYLER YASARSAK KIMSE BILMESIN DEDI.ELLERINDEN TUTARAK GOZLERININ ICINE BAKTIM BAK BU INSAN SANA ASIK VUCUDUNA YUREGINE DEDIM.SENDE OLSEIN COK IYISIN.COK SICAKKANLISIN O YUZDEN SENI DUSUNUYODUM BENDE DEDI.KALK GUZELIM YATAK ODASINA GIDELIM DEDIM.KALKTIK UTANGACTI YINE HAYALIMDEKI VUCUDA KAVUSACAGIM ICIN BI BILSENIZ NE KADAR SEVINCLIYDIM.YATAGIN UZERINE OTURDU AMA YINE UTANIYODU.ELLERIMLE YUZUNDEN TUTARAK GIZLERINE BAKTIM UTANMA GUZELIM BEN SANA ASIGIM DEDIM.VE DUDAGINA BI BUSE KONDURDUM TITRIYODU.ONUNE COKTUM BACAKLARINI OKSAMAYA BASLADIM TITRIYODU.ELLERIMLE ETEGINI KALDIRDIM SOKTUM ELIMI ICINE GOZLERINI KAPADI AHHH .DEDI.ELIMI AMINA DOGRU YAVAS YAVAS GOTURDUM DUDAKLARINI ISIRIYODU.ELIMI AMINA ATTIM KILOTUNUN ICINDEN AMI SULANMIS AKIYODU.PARMAGIMI AZICIK ICINE SOKTUM BACAKLARINI KAPADI IMMMMM DEDI.AYAGA KALK SOYUNALIM TATLIM DEDIM.AYAGA KALKTI ARKASINI DONDU UTANIYOM DEDI.SEN DUR DEDIM BEN CIKARIRIIM.ETEGINI YAVASCA INDIRDIM.UZERINDEKI TISORTU CIKARDIM KILOT SUTYEN KALMISTI BENDE TITREMEYE BASLADIM SUPER HARIKA BI VUCUT.HAYALIMDEKI SIKMEK ISTEDIGIM KADINI KENDI ELLERIMLE SOYUIYODUM.KILOTU INDIRDIM VE SUTYENINI CIKARDIM BENIM COCUK SULANMIS AKIYODU.CIRILCIPLAK KARSIMDA ARKASI DONUKTU .DON BANA GUZELIM DEDIM.YA UTANIYOM BU SEKIL BIRAZ DEVAM ET LUTFEN DEDI.TAMAM GUZELIM DEDIM.VE EGILDIM KENDISINIDE ONE DOGRU EGDIM ARKADAN AMINI YALICAM TATLIM DEDIM.EGILDI AMI KABAK GIBI TERTEMIZ ORTAYA CIKTI.DILIMI AMINA ATTIM OKADAR SULANMISTIKI DILIMI AMINA GOMDUM AYYYY OLUIYOM HARIKASIN DEDI.AMININ AKMIS SULARINI OLE EMIYODUMKI CILDIRMISTIM.ANLATILACAK BI ZEVK DUYGU DEGIL YA.KELIMELER YETMIYO.EN AZ 20 DAKKA AMINI YALADIM ODA TITREYEREK BOSALMISTI ZATEN.KALCALARINI AYIRDIM ELLERIMLE GOT DELIGINE DILIMI ATTIM.OHHH HARIKASIN YA DEDİ.GOT DELIGINIDE 10 DK FELAN YALADIM DOYULMUYODU AMA ISE GECIKMEDEN GUZEL SIKMEM LAZIMDI KOMSUMU.GOT DELIGINI BIRAKTIM DONECEKMISIN GUZELIM DEDIM HEMEN DONEREK CANIM BENIM SEN HARIKASIN DEDI VE DUDAKLARIMA YAPISTI.OLE BI EMIYODUKKI BIRBIRIMIZI DUNYAYLA ILISKIMIZ KESILMISTI ELLERIM KALCALARINDA HARIKA MEMELRINDE GEZIYODU COK AZGIN OLDUGU BELLIYDI.SOK ICIME DEDI.SEN EMMIYECENMI GUZELIM DER DEMEZ HEMEN EGILDI ZATEN YARRAGIMDAN SULAR DAMLIYODU.BI EMIYO SUPER.ONCE UCUNU GUZEL SULARINI EMDI SONAAGZINA SOKTU KALCALARIMDAN TUTARAK ILERI GERI YAPIODU.AGZINI YARAGIMDAN CEKTI SENDE YAVAS YAVAS AGZIMA GİT GEL YAP DEDI.TEKRAR AGZINA ALDI OKADA GUZEL VE HIRCINCA EMIYODUKI ZATEN BENDE CILDIRMISTIM .PATLICAM DEDIM AGZINI CEKTI VE LUTFEN ICIME BOSAL DEDI.KORUNUYOMUSUN DEDIM EVET YA BIZIMKINDEN COCUKMU YAPICAM BIDE DEDI.BEN YATAGA UZAN DEDIM HEMEN UZANDI BACAKLARINI AYIRDIM TEKRAR DILIMI ATTIM KIVRANIYODU ALTIM DA YARRAGIMI SOGUTMAK HEMEN BOSALMAK ISTEMIYODUM CUNKU.15 DAKKADA OLE YALADIKTAN SONRA YARRAGIMI AMCIGA DAYADIM HAZIRMISIN GUZELIM DEDIM.EVET SOK KOKUNE KADAR YARRAGIMI YANIYO AMIM SULA ICINI BITANEM .DEDI VE BEN YAVASCA SOKMAYA CALISTIM O KADAR SICAK VE HARIKAYDIKI AMI ANLATILMAZ SANTIM SANTIM YAVAS YAVAS TADINI CIKARA CIKARA GOZLERININ ICINE BAKARAK KOKUNE KADAR SOKTUM SIKIMI.VE OLECE KALDIM ICINDE DEDIM TATLIM NASIL AMINI SIKTI SIKIM ICINDEYKEN VE BANA DONEREK ALDINMI CEVABINI DEDI .EVET TATLIM DEDIM.VE GIDIP GELMEYE BASLADIM YAVAS YAVAS. KOKLE ACIT NOLUR DEDI GEL YATAGIN UCUNA DOGRU DEDIM VE YERE INDIM BACAK OMZA YAPTIM BACAKLARINI BIRLESTIRDIM AMI DARALDI BI KOKLEDIM AHHH DEDI AGZINI KAPADIM.VE OLE BI KOKLUYODUMKI HEM DARALMIS HEM SICACIK AM.TASAKLARIMDA AMINA DEGIYODU SAP SAP .SUPERSIN HARIKASIN ERKEGIM BENIM DIYODU.PATLICAM TATLIM DEDIM PATLAT ICIMI DOLDUR DEDI.BI PATLADIM OLE BI AKIYODUKI ICINE MENILERIM AKARKEN AMINI SIKIP BIRAKIYODU ANLATILACAK BI DUYGU DEGIL.NEYSE YARRAGIMI YIKAYIP GELDIM BI SIGARA YAKTIM VE YATAGA UZANDIM. SIKIMI TUTTU VE BANA DONEREK BUGUN CAMASIRLAR BAHANEYDI BENDE SENIN BENI SIKMENI ISTEDIGIM ICIN GELDIM DEDI.SOK OLDUM.NIYE ONCEDEN BELLI ETMEDIN DEDIM BIZE GELDIGINDE KONUSURKEN GOZLERININ ICINE BAKIYODUM HIC BELLI ETMEDIN BANA DEDIM. O ZAMAN YARRAGINI YIYIMMI YEMIMMI DIYE KARAR VEREMIYODUM AMA GOZLERINLE BENI SIKTIGININ FARKINDAYDIM DEDI.EM YALA KALDIR SIKIMI DEDIM.TAMM ERKEGIM BUNDAN SONA SEN SIKECEN BENI TAMMI DEDI.HER ZAMAN BITANEM DEDIM.VE ISTAHLA YALAMAYA BASLADI SIKIMI KALDIRDIKTAN SONA SIRA BENDE DEDI VE YARRAGIMIN USTUNE HEMEN OTURDU.OTURDU OLECE KALDI VE AMINI SIKIP BIRAKMAYA BASLADI HARIKAYDI BEN DE GOZLERINE BAKIYODUM VE MEMELERINI SIKIYODUM.SONRA MEME UCLARINI EMMEYE BASLADIM ODA YARRAGIMIN USTUNE OTURUP KALKMAYA BASLADI 5 DAKKA GECMEDEN HIZLANDI VE BOSALACAGINI BELLI ETTI NE CABUK GUZELIM YA DEDIM.BANA DONEREK OKADAR HASRETIMKI BOLE YARRAK YEMEYE DEDI.HEM SENINKI BIZIMKINDEN AZICIK UZUN VE KALIN DEDI.TAM YEMELIK BI YARRAGIN VAR DEDI.VE HIZLI HIZLI GIDIP GELMEYE BASLADI 2 DK GECMEDEN TITREMEYE BASLADI BOSALIRKENDE SIKIMI AMIYLA BI SIKTI BOSALDIGINI TAM HISSETTIM HARIKAYDI.BOSALDIKTAN SONRA HEMEN CIKTI YARRAGIMIN UZERINDEN VE YATAGA YIGILDI HIRILTILAR CIKARIYODU.BACAKLARINI ACTIM AMININ SULARINI EMMEYE BASLADIM.YA SEN HARIKASINYA DEDI.GUZELIM BISE DIYECEM ISE GECIKMEDEN.SOYLE ERKEGIM BENIM DEDI.DEDIMKI BIDE GOT DELIGININ TADINA BAKMAK ISTIYOM NE DERSIN.YA ACIRSA DEDI KREM SURERIZ BEBEGIM ACITMAM DEDIM.OK DEDI VE ARKASINI DONDU.ELLERIMLE GOTUNU AYIRDIM SIKIYOR OKSUYORDUM GOT DELIGINE DILIMI ATTIM IMMM HARIKASIN DEDI PARMAGIMI SOOKMAYA BASLADIM BIRAZ GENISLETIM DEDIM AMA COK DARDI HIC YAPTINMI DEDIM HAYIR DEDI.DILIMI BIRAZ ATTIM YALADIM YINE AZICIK GENISLEMISTI HADI ERKEGIM SOK BAKALIM NASIL BI ZEVK DEDI.KREM GETIRDIM GOT DELIGINE IYICE YEDIRDIM PARMAGIMLA.VE SIKIMIEDE SURDUM VE DAYADIM YARRAGIMI GOT DELIGINE GIRIM MI TALIM DEDIM LUTFEN YAVAS DEDI.ELIMI AMINA ATTIM PARMAGIMLA KARISTIRIYOM VE YAVAS YAVAS SOKUYODUM UCU GIRMEYE BALAYICA AYYY ACIYO DEDI.GERI CEKTIM ACIYACAK BIRAZ AMA HARIKA DEDIM SOK OZAMAN DEDI.TEKRAR UCUNU SOKTUM DAHADA BAGIRDI OLMICAK NOLUR DEDI.BAK GUZELIM AZ DAYAN HARIKA OLACAK DEDIM.O ZAMAN BIRDEN KOKLE DE KURTULALIM COK KORKUYOM DEDI.SIKIME DELIGE DAYADIM KONUSUYODUK ELIM AMINDA BI ELIMDE MEMERINDE OKSUYODUM .BIRDEN MELELERINI SIKARAK VE AMINA ELIMI DAHADA SOKARK BI KOKLEDIM BI BAGIRDI HEMEN ELIMI AGZINA KAPADIM AGLIYODU AMA TAM SOKMUSTUM.AGZINI TUTARAK HIZLI HIZLI SOKUP CEKIYODUM KACMAYA CALISTI BIRAKMADIM 2 DAKKA AGLAYARAK KOKLEDIM GOTUNE SONRA GEVSEMISTI AGZINI BIRAKTIM .SOK HARIKA ACIYO AMA SOK DURMA DIYODU.DARACIK DELIK BEMBEYAZ VUCUT HARIKAYDI SOKUP CEKIYODUM CABUK BOSAL OLECEM TATLIM DEDI.ZEVKLI AMA ACIYODA DEDI.VE BEN 10 DAKKA KADAR KOKLEDIM GOT DELIGINE VE GELIYOM DEDIM BOSALT ICIME TATLIM DEDI.VE BOSALDIM AMA HARIKAYDI ,HEMEN CIKARDI SIKIMI VE BANYOYA GITTI.GUZELCE YIKADI.GELDI.SATTA 9 A GELIYODU.DUKKANA GITMEM LAZIMDI BENIMDE.GELDI BI SIGARA YAKTIK NASILDI GUZELIM DEDIM.VALLA GOTUMU YAKTIN AMA HARIKA SIKIYON.BEN SENIN PESINI BIRAKMAM DEVAMLI SIKECEN BENI DEDI.TAMM GUZELIM DEDIM SEN YARRAK ISTE YETERKI DEDIM.VE CIKALIM KIMSE GORMEDEN ARARIM SENIN CEBI KONUSRUZ DEDI.FIRSAT BULUNCA HEMEN CAGRI AT ARARIM DEDIM.SAAT 12 GIBIYDI COCUKLAR CIKINCA HEMEN CAGRI ATTI EVI ARADIM.NASILSIN GUZELIM DEDIM.COK MUTLUYUM HARIKAYIM GELEBILIRSEN GEL TEKRAR SIK BENI DEDI.BUGUN OLMAZ DEDIM CUNKU HEMEN KOMSULARIN SUPHELENMESINI ISTEMIYODUM.YARRAGIN HIC AKLIMDAN CIKMIYO DOYAMADIM YARRAGINA DEDI.BIRAZ KONUSTUK DAYANAMADIM VE HEMEN GELIYOM DEDIM GITTIM IKI DEFA DAHA AMINI SIKTIM.VE FIRSAT BULDUMUZ AN SIKISECEGIZ.HARIKA BI VUCUDU VAR VE BEN O VUCUDU YARRAKSIZ BIRAKMICAM O AM O GOT YARAKSIZ BIRAKILMAZ CUNKU. ARKADASLAR MSN MI VERIOM ERKEKLER EKLEMESIN KADIN ,DUL ,EVLI CIFTLER KISACA YARRAK ISTEYENLER EKLESIN.HARIKA SEXIN FANTAZININ TADINI CIKARALIM. HADI HERKESE IYI SEXLER TATLI DOYUMSUZ SIKISLER.MSN VERIOM
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

çok acımıştı

Selam.benim adım büşra.şimdi sizlere anlatacağım olay 2 hafta önce başıma geldi.sefgilimle çıkalı 5 ay oluyor birlikte çok güzel vakit geçiriyoruz.geçenlerde beni birlikte piknik yapmaya davet etti bende anında kabul ettim.ama başıma geleceklerden haberim yoktu.birlikte çok güzel biyere gittik ama nedense çok fazla insan yoktu sebebini sordugumda insanlar burayı dinlenmek için tercih ediyor ve çok fazla insan burayı bilmiyor bu nedenle tehna oldugunu söyledi.saatlerce eglendik buldundugumuz yer dağlık biyerdi.bana etrafı gezmeyi teklif etti bende eglenceli olabilir die kabul ettim.ormanın çok ıssız yerlerine doru gitmeye başladıgımızı anlayınca korktum ve sefgilime korkuorum hadi geri dönelim dedim.o ise hayır bence burası gayet ii diyerek çoktan ellerini kalçalarıma atmıştı bile.napıyorsun demeye kalmadı yapıştık birbirimize.tedirgindim ama bi süre sora bende istemeye başlamıştım.elimi yavaşca sikine doru yönelttim dimdik olmuştu adeta pantolonunu yırtıcaktı.o ise elini t-shirt ümün içine sokmuş gögüslerimi okşuyordu.bi çırpıda soyunduk ve o koskocaman sikini gördügümüde şaşırmıştım.bi an önce sıvazlamaya başlayp çılgınca emiyordum.bu onun da benim de çok hoşuna gitmişti.daha sonra sıra bende diyerek beni ağaca yasladı ve amıma eğildi.öyle bi emiyorduki boşalmıştım bile.artık zevkten içime girmesini için yalvarıyordum.bi anda başını sokmaya başladı ki durr dedim bakire olduğumu söledigimde o zaman arkanı dön aşkım dedi beni agaca dogru domalttı ve yavaşca girmeye başladı.çok acıyordu çıglıklarım ormanda yankı yapıyordu.ama bir süre sora zevk almaya başladım.inanılmazdı.ama o kafasına koymuştu amıma girecekti bi anda önümü döndürerek sikini amıma yasladı.o kadar zevk almıştım ki gir diyordum bakireydim ama bunu umursamadım.bi anda içime girdi gidip gelmeye başladı inanılmaz zevk alıyordum ikimizde 3er kez boşalmıştık ama ben bekaretimi kaybetmiştim.sonunda giyindik ve eve dogru yola koyulduk.yolda bile rahat durmuodu sürekli kalçalarımı elleyip beni sevdiğini sölüyordu.ben de onu çok seviyorum ve artık piknik turlarını sıklaştırmayı planlıyoruz.onları da anlatıcam şimdilik bye bye
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

arkadaşımın babasıyla çok hoştu

adım helin size 2 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatacam.şu an 20 yaşındayım 2 yıl önce lise sondayken bi arkadaşımın babası sürekli benimle kızının başarısızlıklığı hakkında konuşmak istiyodu..adamın jipiyle beraber piknik alanlarına gider rahat rahat konuşurduk.adamın 3 tane kızı wardı ve soyunun devamı için hepbi oğlu olsun istermş ama olmamş bundan dolayı hep bana yakınırdı onlarda kalmamı.isterdi laf aramızda ben adama bayılırdım çok karizmatik saçlarını kazırdı harikaydı.40 yaşındaydı ama bu önemli değildi ben onun olmaya dünden razıydım.be bakireydim.adamın bana kariı ilgisi belliydi bunu diğer arkadşlarımda farketmşti.bir gün gene beni aradı ve beni görmek istediğini söyledi ben de tamam dedim aynı yerimize gittik.annemler beni dersanede bildiği için 8.30 a kadar durabilirdim ve daha saat 5 ti.bugün onun olmaya kararlıydm.kış olduğundan hava karanlıktı.gene lafı erkek çocukğa getirdi ben de dudaklarına yapıştım ve ben sana bir erkek çocuk verebilirim dedim o da tamam bana uyar.ama doğruydu eğer ona erkek çocuk verirsem beni baştacı edeceğini biliyodum bi kumar oynadım…hem çokta zengindi bana istediğim rahat hayatı verebilirdi. üzerimz kalındı öence onu soydum sonra kendimi ve altini yalamaya başladım kendinden geçiyodu.onu memnun etmek için her şeyi yapardım araba kan olmasın diye üstümüzü giyip bi otele gittik.büyük bi şehvetle soyunup onunkini yalamaya başladım ağzıma boşaldı ilk başta tiksinsemde hoşuma gitti.sonra amımı yalamaya başladı adta ağzıyla beni sikiyodu artık dayanamıyodum ve had aşkım yırt beni diye yakarıyodum inliyodum ama acıtma diyodum iice yaladıktan sonra yavaşça bana girmeye başladıcnm çok acıyodu ama sonunda istediğim oldu onundm ve sonunda tamamen girdi ahhhhh canım acıyodu ama zevk alıyodum gidip geldkçe alışmaya başladım ve parçala yırt beni aşkım daha hızlı sana karının veremediği mutluluğu verecem diyodum ilk başta içime boşalmakta tereddüt etti ama sonra tamanem boşaldı ikimizde hamile kalmamı istiyoduk artık zevkin doruklarına ulaşmştk mükemmel sikiyodu beni.sonra beni arkadanda yapmak istediğini söyledi ben ilk başta olmaz dediysemde sonra kabul ettim götümü güzel bi şekilde yaladı parmaklarını soktu genişletmek için sonra yavaşça girdi ama çığlığımı bütün odalar duymuştur.inliyodun artık onu yatrdım üstüne bindim ve gidip gelmeye başladım o da memelerimi elliyodu ikimizde zevkten ölebilirdk bana hep artık sen bnm küçük orospumsun diyodu ben de hadi parçala bu küçük orospuyu diyodum sikişmeyi bıraktığımızda ikimiz de tükenmiştik ve sonra bunu tekrarladık.şimdi de bi oğlumuz war yani doğru ata oynamışım…ama eşinden boşanmadı ama bizimle yaşıyo ewli gibiyiz yakında boşanacak ona boşanmazsa ayrılacağımı söyledim çok korktu eee 42 gelmş 20 yaşında böyle seksi küçük orospuyu nerden bulacak di mi herkese tavsiye ederim orospuluk çook güzel
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

çok yalvardı ama bi kere başlamıştık duramadım!!!!

merhaba adım ogan 18 yasında hafıfı kılolu bır erkegım:) 1 ay kdar once bu sıteden msnımı ekleyen büşra ile bluşmya karar werdık tbı bı sure knustuktan sonra bluşma sebebımız bllıydı sexxx..bluştugumuzda büşranın gusel sayılabılcek bı kız oldgunu gordum ama cok cekıngendı..hıc vkıt kaybetmeden onu ewe goturdum..bi iki kadeh bşi içtikten sonra bn büşrayı soymaya başladım ama büşra çok hyecanlıydı bu onun ılk dneyımıydı ve hiç tnımıyodu benı..bnu onu sıktıkten sonra anladım…nyse ben bnu soydum snra kndım soyundum ve ytga uzandık bi süre öpüştükten sonra ben büşranın götune krem surdum biraz yumusasın dıye ve dha sonra onu domaltıp arkasına gırdım ve ıkımızde cok zevk alıyoduk 10 dkıka bosalana kdar sıktım busrayı dha sonra onunu cevırp amına sokmak ıstedım içkinınde verdıgı blinçsizlikle büşranın dedıklerını scemıyodum o bna onden olmaz dedıkce ben amına dogru yoneldım..ve bna cook ylvarmasına rağmen büşranın amına yarragımı soktum büşra ilk bi çığlık atıp agladı ama dha sonra oda kendını bna bıraktı cunku ypacak bşka bşi yoktu onun için..ve ben onunude sıktım yarım saat kdar ama içine boşalmadım gobegıne bosaldım btun dollerımı…büşrayla işim bittiginde ytagın bıraz kan oldgunu grunce büşranın ilk erkegi olmak bni mutlu etmişti…büşra bi süre bna kızıp konuşmadı ytakta olece uzandık..dha sonra barıstık ve beraber dusa gırdık dha sonrada ayrıldık ve bı dha hic gorusemedik…buşrayla bu sıtede tanısmıstım varsa tnısmak ısteyen bklerım…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Fidanı çok fena siktim

Fidanı çok fena siktim.
Merhaba erotik hikayeleri okurları. 21 yaşında 1,75 boyunda ve çevremdeki insanlara göre serseri biriyim. Bu arada adım Hasan. Özellikle hemen hemen her gece sizden gelen seks hikayelerini okur ve farklı farklı fanteziler kurarak uykuya dalarım. Size amcamın kızı Fidanın bana yaşattığı unutulmaz anları yazmak istiyorum. Fidan benden 2 yaş büyük ve bekar. Çok güzel ve çekici bir kız. Onu her gördüğümde benim makineye sahip çıkamıyorum ve direk gibi dikeliyor. Fidan 1,80 boylarında ince belli muhteşem göğüs ve kalçalara sahip çok seksi bir kız.
Ona ne kadar cinsel isteklerimi belli etmeye çalışsam da hep görmezden ve duymazdan geldi. En son açıkça kendisinden çok hoşlandığı söyledim ama gülüp geçti. Çok kızmıştım ve onu o anda kesin bir şekilde ya isteyerek ya da zorla sikmeye karar verdim. Ona nasıl sahip olabilirim diye düşünmeye başladım ama bir çaresini bulamadım. Bir yerde sıkıştırıp sikmeyi düşündüm. Yanında biri yokken dışarı bile çıkmıyor. Evinde sikmek istesem beni onunla baş başa hiç bırakmazlar. Düşünmeye devam ederken. Birden aklıma arkadaşımın kullandığı ağır ve etkili uyku hapları geldi. Reçete ile satıldığından ona her gittiğimde uyuyamıyorum deyip birer tane alıyordum.
Elimde beş tane hap olmuştu. Artık planımı uygulaya bilirdim. Onların bize yada bizim onlara gitmemizi bekledim. Çok geçmedi ve bizimkiler amcamları yemeğe çağırdı. Fidan yine her zaman ki gibi çok çekiciydi. Üzerinde dar bir gömlek ve diz üstü dar bir eteği vardı. Yemek yenildi muhabbete devam ediliyordu. Fidan mutfağa çay demlemek için gitmişti. Mutfaktan döndüğünde hemen kalkıp su içmek bahanesi ile mutfağa gittim ve tüm hapları önceden taşla ezip bir peçeteye sarmıştım zaten alıp olduğu gibi demliğin içine boşaltıp karıştırdım. Yerime geçip oturdum. Fidan çayları getirdi içmeye başladılar. Ben içmedim tabi. Çay herkesin çok hoşuna gitmişti. Ve muhabbet eşliğinde peş peşe bardaklı dikiyorlardı. Aradan bir yarım saat geçmedi herkes yavaş yavaş olduğu yerde uyuya kaldı.
Planım tıkır tıkır işliyordu. İşimi sağlama almak için önce gidip milleti tek tek uyandırmaya çalıştım tık yık. Ardından demliği alıp yıkadım ve yeniden hazır sıcak su vardı yarım bir çay demledim. Sonrada gelip Fidan ı uyuya kaldığı koltuktan kucaklayıp yatak odasına götürdüm ve yatağa sırt üstü yatırıp üstündekileri teker teker çıkardım. Fidan benim yatağımda çırılçıplak uyuyordu. Acele etmeliydim. Her ana biri uyanabilirdi. Hemen Fidanın önce göğüslerime yumuldum ve yalamaya başladım. muhteşem göğüsleri vardı. Fidan resmen ölü gibi uyuyordu ve hiçbir tepki vermiyordu. Muhteşem göğüslerinden tazecik amına doğru yalayarak indim ve tazecik amına yumuldum.
Ne kadar amını parçalarcasına yaladım bilmiyorum ama çok güzeldi. Farklı bir koku geliyordu. Yüz üstü çevirdim ve bu sefer kalçalarını okşamaya ve öpmeye başladım. sonra kremi alıp direk gibi olan sikime ardından da göt deliğine sürüp sikimi götüne yerleştirmeye çalıştım. Girmiyordu. Parmağımı soka soka deliği genişlettim bu sefer tekrar denedim ve girdi. Fidanı götten hiç durmaksızın sikmeye başladım. zorlanıyordum karın bölgesine yastık yerleştirip o şekilde sikmeye geri başladım. Fidan ın götü daracıktı ve bu apayrı bir zevk veriyordu.
Bir volkan misali tüm döllerimi Fidanın daracık götüne boşaltıp üstüne çöktüm ve bir süre o şekilde bekledikten sonra üstümü giyindim. Ardından mutfaktan ıslak bir bez getirip Fidanın götünden akan döllerimi temizleyip elbiselerini geri giydirdim. İçeriye geçip herkesi tekrar kontrol ettim ve Fidanı kucaklayıp tekrar koltuğa aynı şekilde bırakıp mutfakta bir keyif sigarası içtim. Ardından oturduğum yere tekrar gelip uyumuş gibi yaptım. Bende uyuya kalmışım zaten. Sesler ile uyandım saat 01,30 olmuştu. Herkes zehirlendikleri sanmış Fidan ise belini tutmuş ve canı yanıyordu. Ne oldu diye sordum. Ters uyuya kalmışım herhalde deyip geçiştirdi. Amcamlar toparlanıp çıktılar. O gece rahat bir uyku çektim. Ne yapayım açıkça söyledim yok dedi.

kapılıydı ama çok harıkaydı

merb arkadaslar ben bora bundan yaklasık ıkı ay önceydi pc de oky oynuyordum bir kanala girdim ve oyuna basladık karşımdakı bayan nıckıyle bırıydı ama ben fazla inanmam orda ki nicklere neyse oyun bır el 2 el 3 el oynadık bir yandanda sohbet ediyorduk ısmının esma oldugunu söylemıstı bana ben faazla ınanmamıstım ama zamam geçmesi icin konusuyordum neyse baya bir ilerletmıstık sohbeti ve msn adresini istedim devamlı görüsmek icin ve zor oldu ikna emem ama aldım msnde yazısmaya baslamıstık artık gunlerce sürdü bu konuşmalarımız tabi 2 günden sonra ben cam açmasını ıstedim açtık beraber konuşuyorduk ankaradaydı kendısı neyse baya olmuştu tanışalı ama içimde hiç bir art niyet yoktu ben ankaraya yakın bir ilde oturuyorum bir gün iş için ankaraya gitmem gerekti ve hemen aradım ben yarın ankaraya geliyorum beni gezdırırmısın dedım ilk başta biraz nazlandı çünkü kendisi evli idi neyse zor oldu ama ikna olmustu ben ankaraya indim işlerimi hallettim ve kendisini gimanın yanında bekledigimi söyledim 20 dk sonra gelmişti ama ne geliş harika bir vucudu vardı ama onları kapatan uzun pardüse şeklınde kıyafetı vardı ama vucut hatları belli oluyordu neyse karanfilde dolaştık bır cafede oturduk bır seyler içtik telaşlıydı ama kocam buralara gelmez ama yinede telaşlıyım diyordu aksam olmuştu ve ben geri gelmem gerekıyordu beni aşti ye kadar götürmesini istedim yine nazlandı ama kırmadı aştiye gitmek icin metroya bindik ama metro cok kalabalıktı kimin elini kimin götünde belli degıldı ve hemen bunu yanıma aldım ben önümde duruyordu ıiyice sıkışmıştık ben artık arkadan hafif hafif sürtünüyordum istem dısı ama sikimin kalkmasına yetmıstı artık bilerek iyice dayanıyordum ki arkasına aştiye geldik biletimi aldık kalkmasına otobüsün 1.5 saat vardı bweklermisin dedigimde kısık bir sesle olur ama fazla kalamam dedi neyse aştide dolasırken ben artık ne olursa olsun diyerek elini tutum hiç bır sey olmamıs gıbı dolasmaya devam ettik artık belinden tutuyordum ve dayanamıcaktım aşşagıda ve onu otobüslerin en assagıda olan yerıne götürdüm orda artık havada karardıgı icin bas basaydık bir köse buldum ve orda duruyorduk konusuyorduk ve ben daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapıştım ilk önce kendını gerı attım ama sonra oda deliler gibi öpmeye baaşladı benı artık ok yaydan çıkmıstı ben elimle kalçalarını okşuyordum oda fermuarımı açtı ve sikimi eline alıp oksamaya başlamıstı egildi ve hafif hafif yalamaya başladı ki ben artık dayanamadım ve hemen ters çevirdim oo kalcaları bana dönüktü elbisesini yukarıya dogru kaldırdıgımda ınanamadım ttangası dantelli kırmızı ve cok harıkaydı hemen kenara çekip egildim amını yalamaya başladım sonra aya kalktım ve sikimi agır agır sokmaya basladım kafası girdiginde hafıf bır ssle ohh dedigini duydum ve birden abandım benım abanmamla berabr inlemeleri sıklasmıstı ben ise hiç durmadan pompalıyordum sikimi aamına dogru ama cıkan sesler harıkaydı taşşaklarımın her götüne değisinde sap sap sesı cıkıyordu ve dayanamadık ikimiz aynı anda boşalmıştık ben sikimi amından çıkardıgım da döller artık amında sızıyordu bir gerçek var ben övmek istemmiyorum ama kendımı benim spermlerim oldukça fazla cıkıyor yanı bosalmam bır kadının amını ve dısını rahatlıkla dlduruyor sikimi çıkardıgımda amından süzülen döller benı yine bastan cıkarmıstı ve tekrar oo döl akan amına yüklendım artık altımda inlıyordu sıyah ince coraplarında sızıyordu döllrim ama ben götünden istiyordum ve yavaş yavaş götünün delıgını oksuyordum ve parmagımı sokuyordum bana hiç yapmadım sakın dokunma dıye kısık sesle inlemelerle karışık söylüyordu ama ben azmıştım onunda istediğini biliyordum ve yavaş yavaş götüne sikimi bastırmaya başladım agır agır santim santim sokuyordum artık ınlemelerı ıyıce aretmıstı ve bende hızlanmaya basladım tekrardan ve büyük bir sarsılmayla boşalıyordum oda aynı anda olmasada benden bır kaç sanıye once başlamıstı bosalmaya ben götünden sikimi çıkardıgımda götünün dudakları açılıp açılıp kapanıyordu döler bu sefer götünden akmaya başlamıstı neyse kalktık giyindik ve sarılarak yukarıya çıktık gitmesi gerektıgını söyledi dudagıma küçük bir öpücük kondurdu ve gitti hala görüsüyoruz ve bana dedıgı kelime beni kocam hiç boyle sikmemişti dedi her ank gittigimde görüsüyoruz artık otellerde sevişmeye basladık tamamen gercek bir anıdır bu arkadaslar yorumlarınızı beklıyorum adresım yer ve mekan sınırı yok ister camda ister nerdeysenız oraya gelırım istersenız hem camda hemde begenirsenız yanınıza gelerek sevişiriz inanın bu kalınlıgı gormedınız hıc beklerim
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ben ve ebruyla cok guzel anlar yasadik dinleyin orenin arkadaslar

BEN VE EBRUYLA ÇOK GÜZEL ANLAR YAŞADIK DİNLEYİN ÖRENİN ARKADAŞLAR Biz meslek lisesinde okuyorduk bensinifa gittim ve da kaç tane ebru varsa hemen tıkla ve gör.` ebru yu gördüm da niştim ve bir iki ay sonra çok samimi olduk ve öpüşüyorduk vesonra bir iki adaha geçdi ve da kaç tane ebru varsa hemen tıkla ve gör.` ebru yu dedimki hiç kimseyle sex yaptinmi odadediki yok ama istermisin dedim oda suradni eyerek tamam yapalim dedi bende yavaş yavaş üstündekileri çikariyordum ve yaliyordum oda benim kini gördü ve biraz korktu ve bende dedimki korkma bişey olmaz odatamam ama yavaş yavaş sokcan dedi bende tamam dedim sonra kafasini süttür meye başldim o daracik amciğina oda süttürür ken diliyle dudaklarini yaliyordu bende o nu yaliyor dum tabiki osirada birden sokmadim tabiki yavaş yavaş sokarkrn iiiğğğ oohhhh diye sesler çikiyordu bendende oh ondanda ah diye sesler çikarken birden benim kinin kafasi içine kaçti birde baktim kan geliyor bişeyolmaz dedim geçer dedim oda tamam dedi aşkim sonrada 1. 2. 3. 4 Keredaha siktikten sonra kalktim ve gittim ondan sonrada nerdeyse hergün siktim onu yani anliycaniz gibi obenim artik sex kölem oldu.. ! Gönderen: ali turan şenol